شهرکرد؛

هشدار پلیس برای فروش ماهواره جیبی

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات چهارمحال و بختیاری در خصوص کلاهبرداری در قالب فروش نرم افزار موبایلی ماهواره جیبی هشدار داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سرهنگ مرتضی عسگری گفت: افرادی با ساخت و بارگذاری نرم افزار موبایلی ماهواره جیبی در کانال‌ها و گروه‌های شبکه اجتماعی در قالب دانلود رایگان، اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌کنند.

وی اضافه کرد: استفاده و فعال سازی قابلیت‌های این نرم افزار مستلزم پرداخت هزینه اینترنتی به مبلغ ۹۹ هزار و ۹۹۰ ریال از سوی مشتریان است.

عسگری اضافه کرد:کاربران به منظور خرید این نرم افزار به صفحه جعلی و شبیه‌سازی شده یک بانک هدایت می شوند که نهایتاً منجر به سرقت اطلاعات حساب بانکی نظیر شماره کارت، رمز اینترنتی، CVV۲ و تاریخ انقضای کارت برای کلاهبرداران می‌شود.

وی با اشاره به رشد چشمگیر تبلیغات در فضای مجازی، به کاربران هشدار داد: ایجاد کانال‌های تبلیغاتی جعلی در شبکه اجتماعی تلگرام به نام بانک‌ها و با هدف کلاهبرداری رو به افزایش است.

عسگری گفت: کارشناسان پلیس فتا آماده پاسخگویی به هرگونه مشکل و سوال در خصوص حوادثی نظیر سرقت، اخاذی، کلاهبرداری و دیگر جرایم در فضای مجازی هستند و شهروندان می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۲۱۸۲۷۹۵ از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مربوطه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/خ

کلاهبرداری از طریق فروش نرم افزار ماهواره جیبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار