ترخیص موتورهای توقیفی در گلستان

موتورهای توقیفی در گلستان از دهه کرامت تا هفته نیروی انتظامی ترخیص می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ عسگری رییس پلیس پیشگیری استان گلستان گفت:ب مناسبت دهه کرامت تا هفته نیروی انتظامی در مهرماه، نیروی انتظامی شرایطی را برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی فراهم کرده است که صاحبان آن می‌توانند با مراجعه به یگان‌های انتظامی توقیف کننده نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.


وی افزود:بر این اساس هزینه پارکینگ همه‌ی موتورسیکلت‌های توقیفی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد بخشیده می‌شود.


وی در خصوص بیمه نامه‌ها نیز گفت: علیرغم اینکه صدور بیمه نامه‌ها یک ساله است با هماهنگی به عمل آمده با شرکت بیمه در این طرح صدور بیمه نامه بصورت شش ماهه خواهد بود.


وی تصریح کرد:موتور‌هایی که فاقد پلاک هستند و قابلیت شماره گذاری و بیمه ندارند به شرط حمل به صورت محموله از پارکینگ بدون بیمه و با اخذ تعهد مبنی بر عدم استفاده تحویل خواهد شد.


رییس پلیس پیشگیری استان به خلافی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد و افزود:برای موتورسیکلت‌های دارای خلافی نیز تسهیلاتی فراهم شده تا با پرداخت تنها یک سوم از کل خلافی بتوانند موتور سیکلت خود را ترخیص کنند.


وی در پایان تاکید کرد:این طرح به صورت ویژه و فقط در ایام ذکر شده قابلیت اجرا دارد و غیر قابل تمدید می‌باشد و مردم می‌توانند از امروز به تمامی یگان‌های انتظامی استان مراجعه و نسبت به ترخیص موتور سیکلت خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام / ا

 

موتورسواران عامل ۵۳ درصد حوادث رانندگی گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.