رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد:

انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ما ایرانی‌ها و آحاد بشر است/دشمن بداند آنجا که پای امنیت ملی نظام وسط بیایید همه در میدان هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: انقلاب اسلامی تحفه‌ای بی‌بدیل و هدیه خداوند به ما ایرانی‌ها و آحاد بشر است که سال‌ها باید بگذرد تا قیمت و ارزش انقلاب معلوم شود.

انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ما ایرانی‌ها و آحاد بشر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح‌امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: برای من، حضور در این جلسه با معنوی و‌ نورانی توفیق است و حضور خانواده شهدا علماء و دیگر مسئولان و فرماندهان بر کیفیت جلسه افزوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خداوند بر ما منت گذاشت و توسط یک رهبر الهی مانند امام (ره) حاکمیت اسلام را تحقق بخشید و انقلاب اسلامی تحفه‌ای بی‌بدیل است و هدیه خداوند به ما ایرانی‌ها و آحاد بشر است که سال‌ها باید بگذرد تا قیمت و ارزش انقلاب معلوم شود.

وی با بیان اینکه کسی فکر هم نمی‌کرد که یک فقیه مجاهد حضور یافته و به واسطه او حکومت دینی و اسلامی شکل بگیرد، گفت: البته مردم هم پای امام(ره) خوب ایستادند و شهدا نمونه این ایستادگی هستند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه شهدای همدان در سخت‌ترین لحظه‌ها حضور داشتند، ابراز کرد: امروز سالگرد عملیات مرصاد است و این عملیات اوج حماقت منافقین را نشان می‌دهد چراکه مردم را نشناختند و نفهمیدند که مردم پای دین و انقلاب محکم ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این حماقت تنها منحصر به منافقین نیست و متوجه دشمنان انقلاب مانند آمریکایی‌ها هم می‌شود که دیروز بدترین تحریم‌ها را وضع کردند، افزود: آنها در طول چهار دهه کاری از دستشان برنیامد که انجام نداده باشند و از زمان امام(ره) تحریم‌های مادر خود را علیه ما وضع کردند و جنگ را نیز آنان توسط صدام و مرتجعین منطقه علیه ایران به‌راه انداختند و پس از جنگ نیز دشمنی‌های خود را ادامه دادند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب را نفهمیدند و بعید می‌دانم در آینده هم بفهمند، گفت: جایگاه رهبری و نقش مردم در مکتب اسلام ترکیبی مبارک است که به واسطه آن انقلاب می‌ماند و قرار نیست از بین برود‌.

آمریکا قدرت انقلاب اسلامی و دفاعی جمهوری اسلامی را می داند

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه سختی نبرد با آمریکا و استکبار تنها برای ما نیست؛ تصریح کرد: آنها فکر می‌کنند وقتی مردم، سپاه و دولت ما را تروریست بخوانند آیا منطقه برای آن‌ها امن می‌ماند؟ آنها قدرت انقلاب اسلامی و دفاعی جمهوری اسلامی و ایستادگی مردم را می‌دانند اما به ترتیب تقابل ارزان‌تر و سخت‌تر را انتخاب می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه محال است روزی دست از انقلاب برداریم، افزود: انقلاب عصاره آرزوی اولیا خداست که می‌خواستند روزی بیایید تا حاکمیت دین رخ دهد. دشمن بداند آنجا که پای امنیت ملی نظام وسط بیایید همه در میدان هستند و آنها این را خوب می‌دانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مدافعین انقلاب اسلامی از جمله سپاه مفتخرند که همواره در خط دفاع از انقلاب قرار دارند، اظهار داشت: این خط نورانی سنگرهای مختلفی دارد که مدافعین گاهی از این سنگر به سنگر بعدی می‌روند و تکلیف و وظیفه خود را انجام می‌دهند.

سردار غیب‌پرور با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند سردار ابوحمزه گفت: ایشان از ابتدای خدمت سنگر‌های متعددی را با افتخار عوض کرده است و در سابقه حضور ایشان در چند استان نمی‌توان نکته مبهمی درباره سربازی و ولایت‌پذیری ایشان پیدا کرد و به همین دلیل وقتی ما اسم ایشان را به‌عنوان فرمانده سپاه استان کرمان معرفی کردیم صدای صلوات‌ها بلند شد و این سرمایه ایشان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: فرمانده جدید سپاه انصارالحسین(ع) همدان سردار مظاهر مجیدی نیز فردی بومی است که سال‌های سال در کسوت جانشینی فرماندهی خدمت کرده و از ابتدای جنگ تا به امروز فرماندهی رده‌های مختلف مانند فرماندهی گروهان، فرماندهی گردان، آموزش وغیره را تجربه کرده که این برای یک فرمانده مانند هدیه است.

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: حضور گسترده شما در مراسم امروز و حتی حضور استاندار همدان در این مراسم نشان می‌دهد این حضور تشریفاتی نبوده و پیام دارد. فرمانده جدید به پشتوانه شما بایستی یک مسیر نورانی و البته سخت را بپیماید چراکه خدمت به انقلاب اسلامی افرادی کمربسته می‌خواهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: فرمانده جدید در استان باید در راستای توقعات مردم مانند رفع بیکاری، ایجاد اشتغال، تحقق اقتصاد مقاومتی، آمادگی دفاعی و امنیتی وغیره توجه کرده و برای تحقق آنها قدم بردارد.

وی تصریح کرد: ما باید آنچه که می‌توانیم را برای کشور انجام دهیم و خدا نکند که در این مسیر خوابمان ببرد چرا که در این صورت به فرموده امیرالمومنین(ع) زیر لگدهای دشمن بیدار می‌شویم.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه مردم ما شایسته ارائه بهترین خدمات هستند تاکید کرد: در دروه جدید بسیج مستضعفین که شروع شده است رویکرد ما کاملا اجتماعی است و باید بر ابعاد خدمتگزاری به مردم بیش از گذشته توجه شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.