ساری،

ساخت ویژه برنامه‌های دهه کرامت در صدا و سیمای مازندران

شبکه مازندران با ساخت ویژه برنامه‌های دهه کرامت به استقبال گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) رفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیمای مازندران در دهه کرامت ویژه برنامه‌های خود را در دل برنامه‌های مازرونی شو (شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱)، صواحی (روز‌های فرد ساعت ۸) و خانواده و زندگی (دوشنبه ساعت ۱۳:۲۰) به تصویر کشیده است.


ارتباط زنده با قم و حرم حضرت معصومه (س) و ارتباط زنده با مشهد مقدس و حرم رضوی (ع)، گزارش‌های متنوع از زائران، مراسم و آیین‌های این دهه و دعوت از دختران نمونه استان در عرصه‌های مختلف، حضور هنرمندان و میهمانان ویژه در کنار پخش و اجرای موسیقی زنده و آیتم‌های شاد از جمله بخش‌های متنوع این برنامه‌ها به شمار می‌رود.


علاوه بر آن دو ویژه برنامه با عنوان "بر بال ملائک" با حضور عوامل برنامه در قم و دو ویژه برنامه با عنوان "ضامن عشق" با حضور گزارشگر برنامه در مشهد مقدس و پوشش فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، چاووشی خوانی، مدیحه سرایی شاعران استان و دل گفته‌های مردم استان به مناسبت دهه کرامت تهیه و تولید خواهد شد.


رادیو مازندران نیز با برنامه‌های زیر به استقبال دهه کرامت رفته است.


ویژه برنامه "نسیم کرامت" به تهیه کنندگی معصومه همتی در ۱۰ برنامه ۱۵ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۹:۱۵


ویژه برنامه "عیدانه" در دو برنامه ۳۰ دقیقه‌ای در شب‌های ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به تهیه کنندگی هنگامه داودی


مستند گزارشی "زیارت عشق" در ۱۰ برنامه ۱۵ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۹:۳۰


ارتباط زنده با گزارشگران قم، خراسان رضوی و فارس در برنامه زنده پیام مازندران هر روز ساعت ۱۰


همچنین سایر برنامه‌های رادیو مازندران همچون سال‌های جوانی، صبح مازندران و شباهنگام به موضوع دهه کرامت اشاره خواهند داشت.


انتهای پیام/ع


دهه کرامت در آئینه صدا و سیمای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار