معرفی برترین های پویانمایی رضوی درگلستان

از برترین های نهمین جشنواره سراسری پویانمایی رضوی در گلستان با قرائت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، هیات داوران آرای خود را در خصوص آثار رسیده به شرح ذیل اعلام کردند: دربخش فیلم نامه، تندیس، دیپلم افتخار جشنواره و ۵۰ میلیون ریال وجه نقد برای امیر حسین زاده نویسنده فیلمنامه ' همه برای ستاره هشتم ' به عنوان مقام نخست اهداء شد.


بخش فیلم نیمه حرفه‌ای از دو فیلم 'قاصدک' اثر زهرا میرزایی خواه و 'دنبای کودکی' اثر علی رخشانی تقدیر، در بخش فیلم حرفه‌ای هیئت داوران در این بخش فیلمی را حائز رتبه اول ندانست و دریافت رتبه‌های دوم و سوم و لوح تقدیر این بخش را اینگونه اعلام کرد.


تندیس، دیپلم افتخار جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال به عباس عباسی وزین کارگردان فیلم ' سلام ' به عنوان مقام دوم اهدا شد.


تندیس، دیپلم افتخار جشنواره و جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی برای مقام سوم به مهدی آقاجانی کارگردان فیلم غریبه اهدا شد.


همچنین تندیس، دیپلم افتخار و لوح تقدیر جشنواره هم در این بخش به همراه ۲۰ میلیون ریال وجه نقد به محمد افشار نژاد کارگردان فیلم رستگاری اهدا شد.


همچنین جایزه کرامت انسانی این جشنواره اعم از لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال وجه نقد به رحیم کریم زاده نویسنده فیلم بانوی مدینه اهدا شد.


فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم گفت:: از ۱۲۴ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ١١ فیلم به بخش رقابتی راه یافتند.


در پایان مراسم هم از دانشنامه و نرم افزار صلوات خاصه علی بن موسی الرضا (ع) و تمبر یاد بود این جشنواره رونمایی شد.


انتهای پیام/م

 

گلستان میزبان نهمین جشنواره پویانمایی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.