انصاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سازمان ملی جوانان در دولت دوازدهم احیا می‌شود

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: مجلس تا روز تحلیف رئیس‌جمهور تعطیل است پس احیای سازمان ملی جوانان هم در دولت دوازدهم صورت می‌گیرد.

جمشید انصاری رئیس سازمان امور  اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان احیای سازمان ملی جوانان، اظهار داشت: لایحه احیای سازمان ملی جوانان تقدیم مجلس شده است و منتظریم که در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

وی ادامه داد: یک فوریت آن طرح در مجلس تایید شده است  و هر وقت مجلس تصویب کرد و ابلاغ شد، زمینه اجرایش فراهم خواهد شد.

انصاری درباره زمان تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس تا روز 12 مردادماه یعنی روز تحلیف تعطیل است بنابراین قبل از شروع دولت دوازدهم به نتیجه نمی‌رسد.

گفتنی است؛ وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۸ دی‌ماه ۱۳۸۹ و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. ادغام این دو سازمان در ابتدا نقدهای مثبتی را در پی داشت؛ اما با گذشت زمان به عقیده کارشناسان وزارتخانه جدید نتوانست وظایف سازمان‌های تفکیک‌شده را به‌خوبی پرکند از این رو لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان با هدف تشکیل یک وزارتخانه تحت عنوان وزارت ورزش و به‌وجود آمدن یک نهاد با نام سازمان جوانان از دل این وزارتخانه ارائه شده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت احیای سازمان ملی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار