درخواست مقامات مذهبی بیت‌المقدس برای ازسرگیری اقامه نماز در مسجدالاقصی

پس از برچیده شدن تجهیزات امنیتی اطراف مسجدالاقصی از سوی رژیم صهیونیستی، مقامات مذهبی خواهان اقامه مجدد نماز در این مکان مقدس شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات مذهبی بیت‌المقدس امروز، پنجشنبه، با استقبال از برچیده شدن تجهیزات امنیتی رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی، خواهان از سرگیری اقامه نماز در این مکان شریف شدند. این اقدامات امنیتی پس از آن صورت گرفته بود که به تازگی حمله ای در نزدیکی مسجدالاقصی بوقوع پیوست و باعث شعله ور شدن خشونت و درگیری در این منطقه شد.

مقامات مذهبی بیت المقدس این درخواست را پس از گزارش شورای اوقاف اسلامی که بر مکان های دینی در بیت المقدس نظارت می کند، ارائه دادند.

«عبدالعظیم سلهب»، رئیس شورای اوقاف اسلامی قدس گفت: گزارش کمیته فنی نشان می دهد تمامی موانعی که مقامات رژیم صهیونیستی ایجاد کرده بودند، برداشته شده است.

وی همچنین از مسلمانان خواست بار دیگر به اقامه نماز در مسجدالاقصی بپردازند.

درگیری‌ها در بیت‌المقدس از زمانی آغاز شد که پلیس رژیم صهیونیستی روز جمعه 14( ژوئیه) سه فلسطینی را به اتهام حمله مسلحانه در مسجدالاقصی به شهادت رساند و 2 پلیس زخمی این حادثه نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

ازسرگیری اقامه نماز در مسجدالاقصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار