فوتسال جام باشگاه های آسیا؛

واکنش AFC به پیروزی گیتی پسند مقابل نماینده لبنان

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، پس از پیروزی تیم فوتسال گیتی پسند مقابل بانک بیروت نوشت، گیتی پسند به رویای قهرمانی نزدیک‌تر شد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۷ تیم فوتسال گیتی پسند از ساعت ۱۲ امروز (پنج شنبه)به مصاف تیم بانک بیروت رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲-۰ بر نماینده لبنان پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی که به این بازی اختصاص داشت نوشت، «صنایع گیتی پسند به تحقق رویای قهرمانی نزدیک‌تر شد.»
این سایت نوشت، صنایع گیتی پسند پس از پیروزی ۲- روز پنج شنبه ، برابر باشگاه بانک بیروت جایگاه خود را در بین چهار تیم نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا ویتنام، تضمین کرد.
با توجه به این که بانک بیروت هرگز تیمی از ایران را در این مسابقات شکست نداده، قطعا شرایط به نفع تیم قدرتمند گیتی پسند بود .این تیم قصد دارد در شش دوره اخیر برای سومین بار به فینال مسابقات راه یابد، اما بانک بیروت در دقایق اولیه بازی خوش درخشید و اولین فرصت مسلم گلزنی را ایجاد کرد.


این گزارش در ادامه به تشریح دقایق بازی و فرصت‌های رد و بدل شده بین دو تیم پرداخته و نوشت سرانجام در حالی که ساعت ۳۸ ثانیه و ۸ صدم به پایان بازی در نیمه اول باقی مانده بود گیتی پسند برخلاف جریان بازی به وسیله عروجی گل رسید.
پس از این گل بانک بیروت سراسر حمله شد و دو فرصت گلزنی نیز ایجاد کرد، اما با درخشش  سپهر محمدی، سنگربان ایران، نتوانست قفل دروازه ایران را باز کند.
در ادامه این ایران بود که به گل دوم رسید، محمدی توپ را از دروازه خود مستقیم روی سر اسماعیل پور فرستاد و این بازیکن در دقیقه ۲۹ پاس ارسالی را به راحتی وارد دروازه بانک بیروت کرد.
انتهای پیام/

بازتاب پیروزی گیتی پسند مقابل بانک بریوت در سایت AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار