شیراز؛

تخصیص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به محرومیت‌زدایی

۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به محرومیت‌زدایی در قالب طرح شهید اسکندری شیراز اختصاص یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز از اختصاص ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به محرومیت‌زدایی در شیراز خبرداد و گفت: این برنامه در قالب طرح شهید اسکندری اجرا می‌شود.


وی افزود: شیراز دارای مناطق محروم زیادی است که بخشی در بافت تاریخی و قلب شهر و بخش دیگر نیز در حاشیه‌های این شهر است که باید با عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات موجود تلاش کرد.


دوستدار ادامه داد: محرومیت‌زدایی یکی از حرکت‌های جدی سپاه است که در آن به تعمیر منازل مناطق محروم، تعمیر مساجد، ساخت خانه عالم و سایر مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌پردازیم.


وی با بیان اینکه این ناحیه با داشتن ۲۲ گروه جهادی، بیشترین تعداد گروه جهادی در استان فارس را داراست، بیان کرد: در حال حاضر گروه‌های گروه‌های جهادی سپاه ناحیه بقیت‌الله شیراز در روستا‌های جهرم، منطقه دودمان شیراز و سایر نقاط شهری و روستایی مشغول خدمت‌رسانی هستند.


فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز شیراز همچنین به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: در این راستا به زودی در هشت تا ۱۰ نقطه شیراز نمایشگاه‌هایی به‌منظور تأمین نوشت‌افزار‌ها اسلامی و همچنین پوشاک دانش‌آموزان برپا می‌شود.


دوستدار بیان کرد: یکی از کار‌هایی که ما انجام داده‌ایم تهیه تولیدات نوشت‌افزار‌های ایرانی‌-‌اسلامی است و به زودی مجموعه کاملی از آن را رونمایی کرده و آمادگی توزیع این محصولات نیز در استان فارس و مناطق مختلف کشور هستیم.


وی با بیان اینکه یکی از کار‌های دیگری که در دستور بسیج قرار گرفته مسجدمحوری است، گفت: اگر مساجد ما تبدیل به مسجد طراز اسلامی شوند، بدون شک با کاهش آسیب‌های اجتماعی روبرو می‌شویم.


فرمانده سپاه بقیه‌الله شیراز از برگزاری دوره آموزشی طب اسلامی در آینده نزدیک ویژه ائمه جماعات مساجد در شیراز خبر داد و تصریح کرد: این دوره به‌مدت یک هفته به‌منظور توانمندسازی ائمه جماعات مساجد شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

محرومیت‌زدایی یکی از حرکت‌های جدی سپاه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار