بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 167)؛

از دانلود جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید تا دانلود بازی FIFA 2017

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.6.5 / جعبه‌ابزار همه‌کاره اندروید

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که از یک نرم‌افزار استفاده کرده و تمام نیازهای خود را با استفاده از همین نرم افزار رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد. برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

دانلود 6.4.7 Accupedo Pro Pedometer؛ گام شمار و مسافت سنج
نرم افزار Accupedo-Pro Pedometer یک ابزار کاربردی است که می تواند تعداد قدم های شما را محاسبه کند. شما می توانید با نصب این برنامه روی گوشی خود، گام تعداد گام ها و مسافت طی شده را اندازه گیری کنید و تجربه جدیدی در قدم زدن بدست آورید. این نرم افزار با استفاده از سنسور های هوشمند گوشی حرکت شما را محاسبه میکند؛ حتی اگر گوشی را درون کیف خود قرار داده باشید. نرم افزار Accupedo در گوگل پلی با قیمت 3.99 دلار به فروش می رسد و نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز کسب کرده است.
 
 Accupedo Pro Pedometer
 
 

 دانلود Video Format Factory Premium 4.0؛ برنامه تبدیل فرمت پر امکانات

بارها اتفاق افتاده است که برای تماشای یک فیلم یا گوش دادن یک موسیقی دچار مشکل شده باشید زیرا فرمت آن ویدئو یا آهنگ توسط پلیر شما پشتیبانی نمیشود یا اینکه میخواهید حجم یک ویدئو یا موسیقی را در گوشی خود کم کنید. ما به شما نرم افزار Video Format Factory Premium پیشنهاد میکنیم که قادر است اکثر فرمت های صوتی و تصویری را به هم تبدیل کند.

 
دانلود Video Format Factory 3.4 برای اندروید؛ تبدیل حرفه ای فرمت های صوتی و تصویری 
 
 

دانلود 10.4.1 WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios
اغلب کاربران با نام نرم افزار آفیس آشنا هستند و با آن سر و کار دارند. می دانید که دانلود تک تک برنامه های مجموعه آفیس حجم بالایی از گوشی شما را اشغال می کند. نرم افزار WPS Office را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های هوشمند دانست. با استفاد از این نرم افزار می توانید فایل هایی را با فرمت های آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و ..) ایجاد و آن ها را ویرایش کنید.
 
دانلود 10.3.1 WPS Office + PDF ؛ قدرتمندترین آفیس و PDF برای اندروید و Ios
 
 

 دانلود QuickLyric – Instant Lyrics Premium 3.0.1؛ نمایش متن موزیک 
 نرم افزار QuickLyric – Instant Lyrics Premium یک ابزار فوق العاده برای نمایش متن موسیقی شما است. حتما هنگامی که به موزیک مورد علاقه خود گوشی می دهید تمایل دارید که به متن آن نیز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار زمانی که شما یک موزیک را پخش می کنید به صورت خودکار به اینترنت متصل می شود و متن آن فایل صوتی را در اختیار شما قرار می دهد. فقط کافی است یک بار به اینترنت متصل شوید تا برای همیشه متن موزیک در گوشی شما ذخیره شود و به صورت آفلاین نیز بتوانید از آن استفاده کنید. نرم افزار QuickLyric توانسته است در گوگل پلی نمره عالی 4.3 از 5.0 را کسب کند.

QuickLyric

 

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


 دانلود Adobe Acrobat Reader 17.3.17 برای اندروید و ios؛ قدرتمندترین نرم افزار PDF خوان

فایل های PDF به یکی از پرکاربرد ترین فرمت های اسناد تبدیل شده اند و هر کاربر گوشی هوشمند نیازمند نرم افزار های پی دی اف خوان است. بر هیمن اساس ما جدیدترین نسخه Adobe Acrobat Reader را بر ای شما ارائه کرده ایم.

Adobe Acrobat Reader v16.3
 
 

دانلود Clipper Plus with Sync 2.4.7؛ برنامه مدیریت کلیپ برد
 
تا به حال شده است که بخواهید قسمت هایی از یک متن را به صورت جداگانه کپی کرده و در انتها در کنار هم قرار دهید؟ ؛ یا متنی را که ساعتی قبل کپی کرده اید بخواهید دوباره به آن دسترسی داشته باشید؟  حتما می‌دانید که  در حالت عادی این کار ممکن نیست.
 
با نصب برنامه کاربردی Clipper Plus شما امکان مدیریت کلیپ برد در سیستم عامل اندروید را خواهید داشت. با استفاده از این نرم افزار نگران از دست رفتن اطلاعات کپی شده به حافظه کلیپ برد دستگاه نباشید. با باز کردن برنامه Clipper Plus از Notification bar (نوار اطلاع رسانی) خواهید توانست کلیپ های (Clippings) قبلی را مشاهده نموده یا آنها را ویرایش کنید. همچنین قادر خواهید بود کلیپ ها را در لیستهای مختلف ذخیره سازی نموده و یصورت آنلاین با دستگاههای مختلف Sync کنید. این برنامه بسیار کاربردی بوده و امتیاز بسیار خوب 4.5 را در گوگل پلی ثبت کرده است.
 
با دانلود Clipper Plus بیست مطلب کپی شده در حافظه موقت خود را مدیریت کنید +دانلود
 
 

 دانلود Self Camera HD Pro 3.1.0 ؛ نرم افزار گرفتن سلفی و عکاسی گرفتن از راه دور 
نرم افزار Self Camera HD یکی از بهترین نرم افزار ها در حوزه گرفتن عکس های سلفی است. یکی از خصوصیت هایی که این نرم افزار را از دیگر برنامه ها متمایز کرده است، گرفتن عکس بدون دخالت دست است. به عنوان مثال می توانید صوت بزنید و سلفی بگیرید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار، استفاده از 4 فیلتر به صورت همزمان است. نرم افزار Self Camera HD در گوگل پلی امتیاز 4.1 از 5.0 را دریافت کرده است.

دانلود Self Camera HD Pro 3.0.129 ؛ نرم افزار گرفتن سلفی و عکاسی گرفتن از راه دور
 
 

دانلود 6.2.0 FIFA Mobile Soccer ؛ لذت بازی با کیفیت fifa در گوشی هوشمند شما
 

بازی FIFA Mobile Soccer از سری بازی های کمپانی FIFA است که برای طرفداران فوتبال عرضه و همزمان با انتشار FIFA 17 برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده است. این‌بار کمپانی FIFA یک بازی ساده و کم حجم را برای کاربران خود طراحی کرده است. حجم این بازی بر خلاف انتظار، به نسبت دیگر بازی های مشابه بسیار پایین است .

 
دانلود 6.2.0 FIFA Mobile Soccer ؛ لذت بازی با کیفیت fifa در گوشی هوشمند شما
 
 

 دانلود 3.7.2 Notification Toggle / نرم افزاری برای قراردادن میانبر در نوار نوتیفیکشن
یکی از پرکاربردترین نقاط سیستم عامل اندروید قسمت نوار وضعیت یا استاتوس بار است که هر لحظه با کشیدن دست از بالای صفحه به پایین قابل دسترس است. اما یک مشکل بزرگ عدم امکان تغییر میانبرها است، ما امروز یک نرم افزار فوق العاده و بی نظیر به شما معرفی میکنیم که بتوانید به میل خود به قسمت نوار وضعیت میانبر اضافه کنید.
 
Notification Toggle نرم افزار بی نظیر و عالی در زمینه قرار دادن تنظیمات و میانبرهای دلخواه شما در استاتوس بار (نوار وضعیت) دستگاه اندرویدی است. همانطور که در دستگاه اندرویدی خود مشاهده می کنید به طور پیش فرض چندین آیکون مختلف از جمله فعال و غیرفعال کردن وای فای، بلوتوث، موقعیت مکانی، اینترنت و غیره در نوار وضعیت وجود دارد اما با این برنامه میتوانید برنامه ها، بازی ها و بخش های مختلف دستگاهتان را برای دسترسی سریع تر به نوار وضعیت منتقل کنید! البته ناگفته نماند که به طور پیش فرض چندین بخش را می توانید در نوار وضعیت نمایش دهید اما با داشتن این برنامه هر اپلیکیشن و یا بخشی را که دوست دارید می توانید در استاتوس بار به نمایش بگذارید.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
حسین
۰۵:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
تشکر از برنامه هاتون
آخرین اخبار