جهان از لنز عکاس کاشانی به نفع بیماران خاص قاب شد

نمایشگاه عکس علیرضا بهروز عکاس کاشانی مقیم سوئد از پنج قاره مختلف جهان در نگارخانه سهراب سپهری کاشان طی آیینی گشایش یافت.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هنرمند کاشانی در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگاران گفت :35 قطعه عکس از آثار خود را ثبت شده از 22 کشور در این نمایشگاه با عنوان «جهان از لنز عکاس کاشانی» به نمایش گذاشته است.

جهان از لنز عکاس کاشانی به نفع بیماران خاص قاب شد


علیرضا بهروز، افزود :تابلو عکس ها در اندازه 75*50 به مدت 10 روز با هدف خیریه و رسیدن عواید فروش نمایشگاه به نفع کودکان مبتلا به بیماری های خاص در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.


وی تصریح کرد: آثار ارایه شده در این نمایشگاه حاصل6 سال سفرهای وی به ۲۲ کشور پنج قاره دنیا است که با موضوعات مناظر طبیعی، مناظر شهری و حیات وحش تهیه و در معرض دید همگان قرار گرفته است.با این هنرمند کاشانی که خود را فرزند کویر می داند افزود : با دیدگاه فرهنگی که از زادگاهش کسب کرده است زیبایی های جهان را از طریق لنز دوربین خود برای همگان ثبت می کند.

جهان از لنز عکاس کاشانی به نفع بیماران خاص قاب شد


شایان ذکر است :نمایشگاه "جهان از لنز عکاس کاشانی" باهمکاری شهرداری فرهنگی منطقه یک کاشان و آموزشگاه سینمایی سیاه وسفید و هتل سرای عامری ها از پنجم تا 15 مرداد ماه در دو نوبت صبح وعصر در نگارخانه سهراب سپهری واقع در هتل سرای عامری ها در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/ی

 

نمایشگاه عکس به نفع بیماران خاص

برچسب ها: عکاسی ، بیمار ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.