برانکو: بابت این بازی خوب به بازیکنانم تبریک می گویم/اخراج علیپور صحیح نبود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور نباید یک کارت زرد می گرفت چه برسد به اینکه داور به وی کارت زرد دوم هم بدهد. براین اساس اخراج علیپور صحیح نبود.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ برانکو ایوانکوویچ درباره برد تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: شروع خوبی در لیگ هفدهم داشتیم و از این بابت خوشحال هستم . همچنین به بازیکنانم تبریک می گویم که بازی خوبی ارائه کردند. 

وی در ادامه عنوان کرد: از هواداران هم تشکر می کنم که تیم خود را تشویق کردند و حمایت هواداران بزرترین جایزه برای ما است. 

 

برانکو تصریح کرد: به بازیکنان خود قبل از بازی گفتم که اولین بازی سخت ترین دیدار فصل مان است. دو سال پیش برابر پدیده 2 بر 2 مساوی کردیم و سال گذشته هم برابر فولاد خوزستان 1 بر 1 کردیم  و از نتیجه امروز راضی هستم. 

برانكو درباره أخذ كارت هاى بى مورد بازيكنان گفت: روش بازى ما به شكلى است كه دوئل ها و درگيرى هاى زيادى داريم. حريف را تحريك نكرديم ، عليپور نبايد يك كارت زرد مى گرفت چه برسد به اينكه دو كارت زرد بگيرد و اخراج شود.

وى در ادامه عنوان كرد: عليپور در درگيرى با بازيكن حريف افتاد و تمارض نكرد. طبق مقررات نبايد به هر بازيكنى كه افتاد كارت زرد نشان داد. از بازيكنانم راضى هستم و فوتبال زيبايى انجام دادند. همچنين اجازه نمى دهيم در خانه خودمان ما را كتك بزنند و تخريب كنند.

وى در مورد ناكامى طارمى در گلزنى بيان كرد: مهمترين مسئله كسب پيروزى است و ما قاطعانه برنده مى شويم و كمترين مسئله براى ما كلزن بازى است.

برانكو بيان كرد: مهدى طارمى چهار هفته بازى نكرد و آقاى گل شد. مسئله اى كه ما را خوشحال مى كند گلزنى هافبك هايمان است. از هافبك هايمان مى خواهم با قاطعيت وارد محوطه جريمه شوند و ضربه آخر را بزنند. بر همين اساس بازى هجومى ما سنجيده مى شود.

سرمربى پرسپوليس درباره اشتباهات داورى گفت: درباره داورى صحبت نمى كنم اما مى پذيرم كه يك داور مى تواند اشتباه كند.

وى بيان كرد: منشا بازيكن جديد ما است و چند روز به خاطر مصدوميت نتوانست تمرين كند. همچنين طارمى دير به تمرينات أضافه شد. به هر حال منشا نياز به زمان دارد تا خود را با بازيكنان تطبيق بدهد. فوتبال ما متفاوت با بازى است كه منشا در پيكان انجام مى داد. به طورحتم منشا بازيكن باكيفيتى است و مى تواند خودش را به زودى با تيم تطبيق بدهد. هدف ما آرائه بازى هجومى است و كارمان آسان نيست. شرايطمان در ادامه ليگ بهتر مى شود.

برانكو درباره ساختار دفاعى تيمش گفت: بازى محكم و با ثبات انجام داديم و همه جانبه حمله كرديم. نفت تهران و فولاد يك شانس گلزنى هم نداشتند و اين دليلى بر خوشبينى ما براى آينده است.

وى درباره اينكه ٩٠٠ ميليون گرفته و اعتراضى نمى كند، بيان كرد: شما بگوئيد مشكل اينكه من پولم را گرفتم كجا است.

سرمربى پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: من حق ندارم پولم رابگيرم. شما مى خواهيد يقه خمارلو را بگيرم و گلويش را فشار بدهم . همه حقوق مى گيرند و اين موضوع طبيعى است. به هر حال تاكنون خيلى كم هم پول گرفتم و معوقات مالى أم پرداخت نشده است.

انتهاى پيام/

صحبت های برانکو در نشست خبری بعد از بازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار