مسلمان: مسئول باشگاه پرسپولیس حرفهایش را رودررو بزند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئول باشگاه پرسپولیس وجود داشته باشد و حرف های خود را به صورت مستقیم به ما بگوید.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ محسن مسلمان درباره برد تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: با وجود اینکه هفته اول فشار بدنسازی را تحمل می کنیم اما بازی خوبی برابر فولاد ارائه کردیم. به هر حال شرمنده هواداران نشدیم و سه امتیاز بدست آوردیم. 

وی درباره درگیری ها در زمین بازی گفت: فاین موضوع در فوتبال پیش می آید و شرایط بازی به صورتی بود که درگیری ها زیاد بود. 

مسلمان درباره مصاحبه یکی از مسئولان باشگاه علیه وی و طارمی بیان کرد: مسئول باشگاه که در مورد من و طارمی صحبت کرده وجود داشته باشد و رودررو با ما صحبت کند. عملکرد دو سال اخیر ما را دیدید که بهترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام دادیم. طارمی نیز آقای لیگ برتر شد پس نمی دانم چرا یک روز قبل از بازی مسئول مربوطه مصاحبه می کند و تیم را بهم می ریزد. 

هافبک پرسپولیس گفت: این فرد ی که علیه ما صحبت کرده بی وجود است. به هر حال ما بازیکنان اصلی تیم هستیم  و اگر عملکردمان خوب نباشد مربی به ما تذکر می دهد. برخی از افراد یواشکی مصاحبه می کنند و خودشان هم نشان نمی دهند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: من نمی دانم چه کسی صحبتهایی علیه من و طارمی کرده اما بهتر است خودش را نشان داده و به طور مستقیم با ما صحبت کند. مبلغ رضایت نامه شجاعیان بازیکن استقلال یک میلیارد و 700 میلیون تومان است اما قرارداد ما 900 میلیون به همراه پاداش است که هنوز به ما ندادند. 

انتهای پیام/ 

صحبتهای حاشیه ای محسن مسلمان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۳۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
دوستت داریم