ادعای باب کورکر: آمریکا در برابر رفتارهای بی‌ثبات‌کننده ایران، روسیه و کره شمالی متحد و استوار خواهد ایستاد

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا پس از تصویب تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی در این مجلس، بیانیه‌ صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، باب کورکر – رئیس کمیته روابط خارجه مجلس سنای آمریکا – در بیانیه‌ای که در وب‌سایت این کمیته منتشر شده است، تصویب تحریم‌ها علیه ایران، روسیه و کره شمالی را در مجلس سنا ستود. این مصوبه برای تایید نهایی به دفتر دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – ارسال خواهد شد.

باب کورکر در اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرد: «با حمایت قریب به اتفاق در هر دو مجلس کنگره، این قانون به ایران، روسیه و کره شمالی این پیام را خواهد رساند که کشور ما در برابر رفتارهای بی‌ثبات کننده آن‌ها متحد و استوار خواهد ایستاد». 

وی در ادعاهای خود افزود: «تصویب این لایحه به روشنی نشان می‌دهد که کنگره برای ایفای نقش اساسی در دفاع از مردم آمریکا و متحدانمان در برابر تهدیدهای جدی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در عین حال، به دولت ترامپ در بخش امنیت ملی امکان انعطاف‌پذیری مناسب را فراهم می‌کند».

تحریم‌ها علیه ایران و روسیه در روز 15 ژوئن در مجلس سنا با 98 رای موافق و 2 رای مخالف تصویب شد. مفاد متعلق به تحریم‌های کره شمالی در چند روز گذشته و طی بررسی‌های مجلس نمایندگان آمریکا به این مصوبه افزوده شد. مجلس نمایندگان آمریکا متعهد شده است در آینده نزدیک تحریم‌ها درباره کره شمالی را بازبینی کند و مفاد جدیدی را به آن بیافزاید». 

 

انتهای پیام/

بیانیه باب کورکر در تمجید از تصویب تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی در سنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۸:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
زپلشك..............
آخرین اخبار