واکنش اینستاگرامی علی علیپور به گرفتن کارت قرمز+عکس

علی علیپور در صفحه اینستاگرام خود نسبت به اخراجش از بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  داوری بازی پرسپولیس و فولاد در هفته اول لیگ برتر با حواشی و جنجال هایی همراه بود. محمدحسین زاهدی فر داور این مسابقه در چند صحنه تصمیماتی گرفت که از سوی دوتیم با اعتراضاتی همراه بود.

از مهمترین صحنه های بازی پرسپولیس و فولاد که داوری آن قابل بحث است گل اول پرسپولیس بود که مشکوک به آفساید به نظر می رسید. همچنین پرسپولیسی ها به صحنه اخراج علیپور و دو صحنه مشکوک به پنالتی نیز معترض بودند. 

علی علیپور در دقیقه هفتاد این بازی با گرفتن اخطار دوم اخراج شد و از بازی بیرون رفت. وی در توضیحاتش در صفحه اینستاگرام خود اینچنین نوشته است:"من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش
سفری می باید
سفری تا ته تنهایی محض
هر کجا لرزیدم
هر کجا ترسیدم
فقط و فقط گفتم
من خدا را دارم
سلام به همه ارتش سرخ . امروز سر دو صحنه عجيب كارت گرفتم خودمم نميدونم چرا !!! خيلی ناراحتم نميدونم چطوری بم كارت دومو داد يا به چه دليل اصن برخوردی نداشتم.

تا وقتی تو زمينم تمام تلاشم در راستايه كمك به تيم و موفقييت تيمه . نميدونم چرا انقد راحت راجبه بازيكن قضاوت ميكنن و از زمين اخراجش ميكنن. من خودم به شخصه تو تمام دورانِ ورزشيم تا به حالا كه از ليگ دسته يك گرفته تا ليگ برتر كه برای تيم محبوبم پرسپوليس توپ ميزنم حتی يه بار كارت قرمز نگرفتم.

اصلا تو بحثه اخراجم قانع نميشم كه داور تو بازی كارت قرمز بم داد هزار بارم اين اتفاق بيوفته ميگم كارت قرمز حقم نبود. ولی از هوادارای پرسپوليس كه هميشه همه جوره پشتم بودنو حمايتم كردن به خاطر اين اتفاق عذر خواهی ميكنم و با بازيهای خوبو گلزنيم جبران ميكنم زنده باد پرسپوليس خدايا شكرت"

 

 

انتهای پیام/

 

اخراج علیپور از بازی لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
عشق است پرسپولیس