حملات هوایی شدید ائتلاف سعودی به یمن

جنگنده‌های متجاوز سعودی بامداد امروز، 9 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

حملات هوایی شدید ائتلاف سعودی به یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنگنده های متجاوز سعودی بامداد امروز (جمعه) مناطق مختلف یمن را بمباران کردند .

یک منبع نظامی در صنعا اعلام کرد هواپیماهای جنگی نیروهای به اصطلاح ائتلاف عربی تحت فرماندهی عربستان در ساعات اولیه امروز دست کم 9 بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ائتلاف عربی بامداد امروز جبل عطان محل استقرار یگان موشکی، ساختمان امنیت ملی در منطقه صرف، مدرسه گارد ریاست جمهوری در صنعا ، جبل جربان درمنطقه سنحان در جنوب صنعا، پایگاه دفاع هوایی در منطقه خشم البکره در شمال صنعا و مجتمع صنایع نظامی 22 مه در محله الحصبه را بمباران کردند.

در پی حملات هوایی عربستان و متحدان عر‌ب آن چند انفجار مهیب شنیده شد و پرواز جنگنده ها در آسمان یمن همچنان ادامه دارد.

حملات هوایی شدید بامداد امروز جنگنده های ائتلاف عربی به یمن تنها چند ساعت پس از حمله موشکی نیروهای انصارالله به پایگاه هوایی ملک فهد در شهر طائف عربستان صورت گرفت.

حملات هوایی عربستان و برخی از متحدان عرب این رژیم به یمن از مارس سال 2015 و در حمایت دولت مستعفی و فراری این کشور و برای مقابله با نیروهای انصار الله و نظامیان وابسته به علی عبد الله صالح، رئیس جمهور پیشین، یمن آغاز شده است.

 

انتهای پیام/

بمباران شدید یمن از سوی جنگنده‌های ائتلاف سعودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار