حجت الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

راه علاج ما اقتصاد مقاومتی و خود کفایی داخلی است/ آمریکا می‌خواهد ما را به وابستگی و نوکری وادار کند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت:آمریکا ذاتاً با انقلاب دشمنی دارد و می‌خواهد ما را به وابستگی و نوکری وادار کند.

راه علاج ما اقتصاد مقاومتی و خود کفایی داخلی است/ آمریکا می خواهد ما را به وابستگی و نوکری وادار کندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه در خطبه های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به درگذشت آیت الله مشکینی افزود: آیت الله مشکینی معلم اخلاق و سنگرنشین نماز جمعه بود. او پرچمداری صادق، راسخ و حامی به تمام معنای ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به ابعاد تحریم های جدید آمریکا علیه ایران تاکید کرد: تحریم ها تجمیع تحریم های قبلی نیست و آن ها خودشان هم می گویند که اشخاص و نهادهای جدید مورد تحریم قرار گرفتند و مسئولین قضایی، تقنینی و اجرایی نقض برجام را از سوی آمریکا تایید کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مقام معظم رهبری در همان مذاکراتی که شروع شد گفتند که ما به آمریکا اعتماد نداریم. مقام معظم رهبری آن زمان شرایطی را در نظر گرفتند که اگر رعایت می شد اکنون این مشکلات را نداشتیم.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای تحریم های بیشتر ایران افزود: آمریکا ذاتاً با دین، اسلام تضاد دارد و با انقلاب عناد و دشمنی دارند. آن ها به دنبال این هستند که ما را به وابستگی و نوکری وادار کنند و به عقب بر گردانند.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تاکید کرد: راه علاج، اقتصاد مقاومتی و خود کفایی داخلی است. این از الطاف خفیه است که دنیا 10 سال با ما جنگید اما روحیه شهادت طلبی و بزرگی را پیدا کردیم و ده سال با شرق و غرب جنگیدیم و وعده خدا را حق دیدیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ما احتیاجی به گرگ درنده نداریم و ما باید از تحریم‌ها استقبال کنیم؛ به شرطی که مسئولین انقلابی و روحیه جبهه‌ای داشته باشند. آن کسانی که مشکل گشای جنگ بودند؛ مشکل گشای جنگ اقتصادی نیز خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه انبیا راه شهدا را ادامه می دادند؛ عنوان داشت: در این مقطع همه، مسائلی را باید در رأس امور قرار دهند که یکی از آنها پیگیری مشی انبیا است. انبیا همیشه با مستکبران جهاد کردند و از آن ها نترسیدند و سازش نکردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به توطئه های گوناگون استکبار از اوایل انقلاب تاکنون گفت: آمریکایی ها چه کسی هستند که ما از مواضع خود عقب نشینی کنیم .

وی تصریح کرد: مسئولین کشور تکیه شان تقوا باشد که تقوا، ولایت و گذشت از رفاه طلبی بن بست ها را می گشاید و کشور ما را از همه کشورهای بزرگ جلوتر قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با درخواست از رئیس جمهور پیرامون سیاست ورزی صحیح در جامعه و تشکیل کابینه قدرتمند تاکید کرد: من از رئیس جمهور می خواهم که بدهکاری خود را به شهدا در اولویت قرار بدهد. باید در معرفی کابینه افرادی مومن ، معتقد، متعصب در راه شهدا و بی رنگ و بدون گرایش حزبی و جناحی انتخاب شوند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان داشت: آقای رئیس جمهور دین ، انقلاب و قران امانت هستند و کسانی را بگذارید که دغدغه دین، کار و حل مشکلات امور را داشته باشند و این موضوع به خصوص در وزارت آموزش و پرورش و علوم حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان ابعاد پیروزی حزب الله در قلمون و عرسال اظهار داشت: فتح عرسال یک پیروزی استراتژیک بود و این پیروزی موجب شد تا بینی همه حامیان النصره به خاک مالیده شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به درد و رنج مردم مظلوم یمن و مقاومت در مقابل سعودی ها خاطر نشان کرد: مردم یمن با آنکه در فشارند اما با موشک های بالستیک اهداف سعودی ها را هدف قرار دادند. تحولات منطقه نشان می دهد که آمریکا و اذناب‌اش رو به افول و شکست هستند.

انتهای پیام/

 

رهبر معظم انقلاب درباره آمریکا چه گفتند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
راه نجات اقتصاد کشور که همه میدوند.جنس چینی نگذاریم وارد کشور بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
راه نجات اقتصاد کشور که همه میدوند.جنس چینی نگذاریم وارد کشور بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
4 تا آدم درست بزارین اقتصاد پیشرفت میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
خودکفایی داخلی مستلزم حمایت همه جانبه برخی دستگاههای متولی از تولید کنندگان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اقتصاد مقاومتی زمانی محقق میشه که ورادات کالاهای چینی کم بشه و از اون طرف برای تولید تسهیلات خوبی در نظر گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
کورش
۲۳:۰۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
آمریکا نمیخواد ما نوکرش باشیم آقایون اصلاحاتی به زور میخوان نوکر امریکا باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
خواهیم شد الگوی اقتصاد ...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
اقتصاد مقاومتی برای اقازاده ها هم هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
با این دولت حالا حالاها وابسته هستیم اگه سپاه نبود باید نوکری هم میکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
-
مرادی
۱۴:۱۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
فقط اقتصاد مقاومتی..همین
آخرین اخبار