ساری؛

دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت در ایران اسلامی

تمام تلاش دشمنان انقلاب اسلامی این است جایگاه ولایت را در ایران اسلامی تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه امروز اساس انقلاب اسلامی اصل ولایت فقیه است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی می‌کنند ولایت را از ملت ایران بگیرند و تمام تلاش آنها این است جایگاه ولایت را در ایران اسلامی تضعیف کنند.

 

وی با بیان اینکه امامت یکی از شرایط توحید است و امامت توحید را تکمیل می‌کند، افزود: کمال دین در امامت است و اگر امامت نباشد دین کامل نمی‌شود و امام رضا(ع) پس از حضور در ایران اسلامی امامت را معرفی کرد.

 

آیت‌الله طبرسی یکی از برنامه‌های اثرگذار دهه کرامت را جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) دانست و افزود: جوانان و نوجوانان با شور و شوق خاصی در جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) شرکت می‌کنند و حتی در این دوره از جشنواره شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف جهان حضور دارند.

 

وی گفت: دهه کرامت عید ولایت و امامت است و مردم ولایتمدار مازندران عاشق اهل بیت و امام رضا(ع) هستند.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه آثار و برکات حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم ساری و جاری است، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه از برکات وجود حضرت معصومه(س) در قم است.

 

طبرسی با بیان اینکه دختران و جوانان باید از حضرت معصومه(س) درس اخلاق، عفت و پاکدامنی یاد بگیرند، گفت: امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) یک نعمت الهی در جمهوری اسلامی به‌شمار می‌روند که باید به خوبی از این نعمت‌های معنوی بهره‌گیری کرد.

 

انتهای پیام/آ

 

تضعیف جایگاه رهبری نقشه استکبارجهانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار