کرمان

تحریم ها ضرر چندانی به ایران نمی زند

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به تحریم های جدیدی که کنگره آمریکا علیه ایران گفت: از آغاز انقلاب با این تحریم ها روبه رو هستیم و ما هیچ وقت به دشمنان خود دل خوش نکرده ایم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام مهدی عرب پور در جمع مردم نمازگزار کرمان با اشاره به جنایات اسرائیل در منطقه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی گیت بازرسی در مسجد الاقصی گذاشته و مسلمانان در اعتراض به این اقدام در خیابان نماز گذاردند که موجب حمله به مسلمانان شد و اسرائیل با دشمنی و کینه ای که با مسلمانان دارد افرادی را به شهادت رساند.
امام جمعه موقت کرمان گفت: : هر کس در راه هدف خود استقامت کند پیروز است و امروز مردم سوریه، حزب الله لبنان و عراق در سایه ایستادگی به پیروزی رسیدند.
حجت الاسلام عرب پور با تاکید بر اینکه امروز دشمن از حربه تفرقه بین مسلمانان استفاده می کند تصریح کرد: باید به سمت وحدت و اخوت اسلامی پیش رویم تا به پیروزی بیشتری دست یابیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پنجم مرداد به نام روز نماز جمعه نامگذاری شده گفت: پس از پیروزی انقلاب نخستین نماز جمعه در 5 مرداد سال 58 در تهران برپا شد و پس از آن هر هفته مسلمانان گرد هم جمع می شوند.
امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه 200 نفر در ستادهای نماز جمعه شهر کرمان فعالیت دارند افزود: امروز در 56 نقطه استان کرمان نماز جمعه برپا می شود و 2 هزار و 600 نفر به صورت افتخاری برای نماز جمعه فعالیت می کنند.
وی عنوان کرد: نماز جمعه را نباید سیاسی کرد، اصل عبادت را مخدوش نکنید و برای ثبات و تبعات مثبت آن در نماز جمعه شرکت کنید.
خطیب جمعه کرمان ادامه داد: 12 مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و این شورا از مجموعه دستگاه های دولتی و خصوصی تشکیل شده است.
پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و میانمار و اعتراض یه جنایات صهیونیستها از مصلی امام علی (ع) این شهر تا حسینیه ثارالله همزمان با سراسر کشور راهپیمایی اقدام به راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/ی

تحریم ها ضرر چندانی به ایران نمی زند

برچسب ها: تحریم ، نمازجمعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار