پس از اقامه ی نماز جمعه قم؛

فریاد خروش مرگ بر اسرائیل نمازگزاران جمعه

نمازگزاران قمی پس از اقامه نمازجمعه در راهپیمایی اعتراض آمیز، اقدامات رژیم صهیونیستی و کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مردم انقلابی شهرمقدس قم، ظهر امروز پس از اقامه ی نماز جمعه ،همصدا با ایران اسلامی راهپیمایی گسترده ای دراعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اشغالی ، کشتار نمازگزاران مسجدالاقصی و مسلمانان میانمار توسط افراطی‌های نژادپرست برگزار کردند.

این راهپیمایی که همزمان در سراسر کشور برگزار شد، نمازگزاران در حمایت از مردم فلسطین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند، و خواستار آزادی مسجدالاقصی از دست رژیم اشغالگر قدس و همچنین توقف کشتار مسلمانان میانماری شدند.

فریاد خروش مرگ بر اسرائیل مردم خاستگاه انقلاب

این تظاهرات از مصلای قدس آغاز شد و تا چهارراه شهدا ادامه پیدا کرد، مردم قم در این تظاهرات شعارهای کوبنده ی مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر رژیم آل سعود از مسلمانان مظلوم و بی دفاع حمایت کردند.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر دست به جنایت دیگری زد و این رژیم با تعرض به مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان، نمازگزاران و جوانان فلسطینی را به شهادت رساند.

فریاد خروش مرگ بر اسرائیل مردم خاستگاه انقلاب

همچنین از سوی دیگر کشتار وسیع مسلمانان بی گناه میانمار توسط برخی از افراطیون نژاد پرست با حمایت دولت این کشور ادامه دارد، کشتاری که متاسفانه با سکوت سازمان های مدعی حقوق بشر و نهادهای بین المللی همچون سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان همکاری های اسلامی همراه است.

انتهای پیام/ش

راهپیمایی مردم قم در اعتراض به کشتار نمازگزاران مسجدالاقصی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.