هتک حرمت به مسجدالاقصی اعلام جنگ به مسلمانان

امام‌جمعه آبادان گفت: هتک حرمت به مسجدالاقصی اعلام جنگ به مسلمانان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ابراهیمی پور امام‌جمعه آبادان گفت: هتک حرمت به مسجدالاقصی و بیت‌المقدس در حقیقت اعلام جنگ به مسلمانان است و رژیم صهیونیستی در این طرح به دنبال یهودی‌سازی بیت‌المقدس است.

حجت‌الاسلام و المسلین علی ابراهیمی پور در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه آبادان افزود:  در صورت پیروزی رژیم صهیونیستی ناامنی به مرزهای ما می‌آید هرچند پیشتر نیز این کار انجام‌شده بود و دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند.

حجت‌الاسلام و المسلین ابراهیمی پور با اشاره به تحریم‌های اخیر مجلس سنا و کنگره آمریکا، عنوان کرد: ایجاد فضای امنیتی و نارضایتی اجتماعی در کشورمان، توقف مقاومت ما در برابر نظام سلطه و جنگ با دشمنان ازجمله اهداف این تحریم‌ها است.

امام‌جمعه بابیان اینکه مسئولان دولت پیشین آمریکا اعتراف کردند که تحریم‌های جدید این کشور نقض توافق برجام است، اظهار کرد: دولت آمریکا دیگر باید چه‌کاری انجام دهد تا خصومت خود را نسبت به ملت ایران نشان دهد؟

وی گفت: ملت خواستار همدلی و انسجام هستند و از فرماندهان سپاه که علی‌رغم نامهربانی‌های دولت ، دیداری با رئیس قوه مجریه داشتند کمال تشکر را داریم.

خطیب نماز جمعه آبادان با اشاره به‌روز کارآفرینی بیان کرد: حضرت آقا علاج مشکلات اقتصادی کشور را اقتصاد مقاومتی دانستند. رسیدن به اهداف این اقتصاد نیز با استفاده از ظرفیت‌های مردم، توانایی‌های داخلی، استفاده از کارگاه‌های کوچک و زودبازده و رسیدن به اشتغال پایدار است.

وی با تبریک هفته حج به کارگزاران حج کشور، اظهار کرد: زمینه این عمل فراهم‌شده است اما باید مراقب باشیم و از این فرصت در جهت معرفی اسلام واقعی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/د

هتک حرمت به مسجدالاقصی و بیت‌المقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.