امام جمعه کرمانشاه؛

تحریم‌های تازه آمریکا، تکرار مکررات

امام جمعه کرمانشاه، اعمال تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران را تکرار مکررات خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه؛  گفت: مگر چیزی هم مانده که تحریم نکرده باشند...؟! این‌ها تکرار مکررات است و داستان عصبانیت آمریکا از اقتدار جمهوری اسلامی ایران.

وی افزود: آن‌ها می‌بینند که ما در خاورمیانه کشوری قوی و اثرگذار هستیم به همین علت دست به اعمال فشار و تحریم‌های تازه زده اند.

 آیت الله علماء با تاکید بر اینکه موصل را فکر، مدیریت، تدبیر و مستشاری مستشاران ایران آزاد کرد گفت: آمریکا به هیچ وجه نمی‌خواهد سوریه و عراقی بماند، به همین علت هم از مدیریت ایران عصبانی است و دست به اقدامات علیه کشورمان می‌زند.

 خطیب جمعه کرمانشاه به مسئولان دخیل در برجام توصیه کرد؛ فراموش نکنید که امام (ره) فرمود:: آمریکا شیطان بزرگ است و رهبر معظم انقلاب هم آمریکا را غیر قابل اعتماد دانستند، چرا که ۴۰ سال است آمریکا نقض عهد می‌کند و مسئولان سه قوه نیز باید تدبیری بیندیشند و جواب محکمی بدهند، زیرا تنها راه درست و منطقی در این برهه زمانی همین است ولاغیر.

 وی سپس با اشاره به فصل برداشت گندم و جو، کشاورزان را به پرداخت زکات مالشان فراخواند.

 آیت الله علما در پایان ضمن محکومیت جنایات رخ داده در دو کشور فلسطین و میانمار ضد مسلمانان گفت: بیش از ۳۰ نفر از فلسطینی‌ها را به شهادت رساندند و اجازه اقامه نمازجمعه را به آن‌ها ندادند، از سویی دیگر، مدت‌های طولانی است در میانمار شاهد به شهادت رساندن مظلومانه مسلمانان هستیم که مطمئنا آمریکا در پشت همه این جنایت‌ها قرار دارد.

 

انتهای پیام/پ

محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی و ظلم در حق مردم مسلمان میانمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار