اصفهان؛

باید در هیئت های مذهبی به مردم نسبت به جامعه و توطئه دشمنان آگاهی داد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان باید در هیئت های مذهبی به مردم نسبت به جامعه و توطئه دشمنان آگاهی داد و با موقعیت شناسی و آگاهی بخشی توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنان را نشان داد و مانع تحقق این اهداف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله اروجی،  امروز در همایش مسئولان شوراهای هیئت های مذهبی شهرستان های استان اصفهان در محل اردوگاه فرهنگی امام خمینی(ره) تیران افزود: اشتباهات و مشکلات ظاهری افراد نباید ملاک تصمیم گیری باشد و باید با رفتار صحیح زمینه اصلاح و رشد آن ها فراهم شود.

وی افزود: مسئولان هیئت های مذهبی باید قدرت بالایی در برخورد با ناملایمتی ها و مشکلات داشته باشند و با سعه صدر و حوصله نسبت به تندروی ها و رفتار ناصحیح برخی از مردم رفتار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: همه مردم از شیعیان و محبین ائمه اطهار(ع) هستند و نباید با رفتار تند و پر تنش موجب صدمه به خودی و دفع آن ها شویم که دشمن از این رفتار ما و صدمه به نیروی خودی برای توسعه گردان های خود و دشمنی با تشیع و نظام انقلاب اسلامی استفاده می کند.

وی به راهبرد اسرائیل و هم دستانش برای جلوگیری از گسترش تشیع در جهان اشاره کرد و اظهارکرد: ایجاد روحیه بی تفاوتی در بین مردم و به ویژه اقشار مذهبی و افراد متدین از تلاش های دشمنان برای تحقق اهداف خود است .
حجت الاسلام اروجی اضافه کرد: باید در هیئت های مذهبی به مردم نسبت به جامعه و توطئه دشمنان آگاهی داد و با موقعیت شناسی و آگاهی بخشی توطئه های دشمنان و نقشه های شوم آنان را نشان داد و مانع تحقق این اهداف شد.

وی با بیان اینکه کسب درآمد برای هیئت های مذهبی باید بر اساس قوانین شرعی باشد، خاطرنشان ساخت: برخی از افراد برای خودنمایی به هیئت های مذهبی کمک می کنند و یا درآمد آن ها از راه مشروع نیست و با این پول و درآمد به هیئت ها کمک می کنند که دریافت چنین کمک هایی شایسته نیست.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.