شیراز؛

دقت کافی اعضای شورا در انتخاب شهردار شیراز

امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز گفت: شورای اسلامی نباید فردی ضعیف و ناتوان را بر مسند شهرداری کلان شهر شیراز بنشاند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت گفت: کلان شهر شیراز با آن همه سابقه تاریخی، فرهنگی و دینی به یک شهردار با سابقه، خوب و با دین نیاز دارد و اعضای شورای جدید در انتخاب شهردار خیلی دقت کنند.


امام جمعه موقت شیراز با اشاره به ٦ مرداد روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواستار تلاش مستمر مسئولان برای فراهم کردن زمینه اشتغال افراد بویژه نیازمندان با مهارت آموزی شد.


وی با اشاره به سالروز اقامه نماز جمعه در تهران و شیراز ادامه داد: در ٩٠٠ نقطه از کشور و ٧٦ شهر فارس نماز جمعه اقامه می‌شود که نشان از اهمیت جایگاه آن بین مردم دارد.


حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی به سالروز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) شاهچراغ اشاره کرد و تصریح کرد: مایه افتخار است که شیراز و فارس به دلیل کثرت امامزادگان جلیل القدر به عنوان سومین حرم اهل بیت نام گرفته و باید از این امام زادگان که محل آرامش قلب و ارتباط با خدا است غافل نباشیم.
انتهای پیام/ر

شیراز سابقه خوب در دین ودینداری دارد و باید متناسب با این جایگاه، شورای اسلامی شهردار شیراز را برگزیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار