کاروان زیر سایه خورشید به باغشهر تاریخی مذهبی نطنز رسید+تصاویر

کاروان زیر سایه خورشید با دو برنامه آرام جان و بزم نور و پرچم سبز گنبد رضوی باغشهر تاریخی مذهبی نظنز را متبرک کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  اصفهان، کاروان در ابتدای ورود به شهرستان نطنز سر سفره برکت و میهمان نوازی خانواده محترم علی احسانی فرد، میزبان خدام حرم رضوی پذیرایی شدند.

بانوی خانه با ابراز خرسندی از اینکه منزل نو آن‌ها بهترین چشم روشنی را از قدوم پر خیر و برکت سفیران رضوی گرفت گفت: حضور کاروان زیر سایه خورشید خانه آن‌ها را منور و معطر به عطر پرچم سبز گنبد رضوی کرد.

کاروان زیر سایه خورشید پس از استراحت و پذیرایی در منزل خانواده آقای احسانی فرد وارد بیمارستان مرکزی شهرستان نطنز شدند تا با تبرک بیماران این بیمارستان به پرچم آرام جان را شفای جسم و روح بیمار آن‌ها در کنند.

کاروان پس از ورود به بیمارستان با عیادت از بخش مراقبت‌های ویژه اطفال و داخلی با قرائت صلوات خاصه، مولودی خوانی در شان و منزلت امام مهربانی جوان روح امید، نشاط و شفا و شادابی را در جان بیماران ریختند.

خدام حرم رضوی پس از عیادت بیماران به محل استقبال شهروندان نطنزی در مسیر مسجد امام رضا محل برگزاری جشن زیر سایه خورشید رفتند.
مردم شهر نطنز با شاخه ها، حلقه‌ها و دسته‌های گل در دست و عطر اسفند استقبالی زیبا را در کادر دوربین‌ها ثبت کردند.

ریختن نقل و شکلات بر سر سفیران رضوی با زمزمه جانم رضا شهد شیرین نور ومعنویت را میهمان قلبت می‌کرد.

زن و مرد، دختر و پسر، خرد و کلان از اهالی نطنز یکپارچه شور و شوق وارد مسجد شدند.

کاروان زیر سایه خورشید در مسجد امام رضا علیه السلام که با پرده‌های سبز و گل آرایی به شیوه‌ای زیبا آراسته شده بود از جان کلام سخنرانی حجت‌الاسلام نورانی روحانی کاروان درس معرفت و محبت رضوی را روانه دل‌ها کرد و با نوای اشعار زیبا و تاثیرگذار مداح کاروان دست توسل قلب‌های مردم نطنز را به پنجره فولاد گره زد.

خدام حرم رضوی برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید در مسجد امام رضا علیه السلام نطنز را با توزیع نمک تبرکی حرم ثامن الحجج و تبرک مردم این شهرستان به پرچم سبز گنبد رضوی پایان دادند.

کاروان زیر سایه خورشید آخرین برنامه خود در قالب بزم نور در شهرستان نطنز را با حضور بر سر مزار شهدای گمنام و گروه آموزشی تکمیلی بسیجیان این شهرستان با استلام آن‌ها به پرچم امام رضا علیه السلام به یادگار گذاشت.

کاروان زیر سایه خورشید شهرستان نطنز را به مقصد شهر بادرود برای حضور در جشن مردمی زیر سایه خورشید در زیارت آقا علی عباس (برادر امام رضا علیه السلام) این شهر در قالب برنامه یاران آفتاب ترک کرد.

شایان ذکر است: کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم، محسن ضیایی و ابراهیم رمضانی دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.

 کاروان زیر سایه خورشید به باغشهر تاریخی مذهبی نطنز رسید

کاروان زیر سایه خورشید به باغشهر تاریخی مذهبی نطنز رسید

کاروان زیر سایه خورشید به باغشهر تاریخی مذهبی نطنز رسید

انتهای پیام/ف

 

خدام حرم رضوی آرام جان به بیماران نطنز دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.