کرمانشاه؛

جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه شبدیز

جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه شبدیز در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه شبدیز  در سالن جلسات دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه ضمن  بیان گزارشی از روند برگزاری جشنواره افزود: این جشنواره دارای ظرفیت های فراوان فرهنگی و هنری است که با توجه به مرکزیت غرب کشور از گذشته تا به حال توانایی و  قدرت مانور در عرصه های مختلف بخصوص فرهنگ و هنر را داراست.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تا کنون هیچ برنامۀ تثبیت شده ای که دبیرخانه دائمی آن در این استان تشکیل گردد راه اندازی نگردید از برنامه های پیش بینی شده در این راستا خبر داد.

جعفری گفت: تعداد آثار ارسالی به این جشنواره را قابل تحسین دانسته و اعلام نمود؛ تا کنون 2347 اثر در بخش های فیلم،  عکس و فیلمنامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردیده و بزودی  اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی  جشنواره مشخص خواهد شد.

در ادامه این جلسه شاه حسینی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره ای منطقه ای فیلم کوتاه (شبدیز) در استان کرمانشاه این جشنواره را فرصتی جهت معرفی استعدادهای جوانان و نیز توانمندی های استان کرمانشاه دانست.

وی گفت: روحیه کار جمعی را در این راستا مناسب دانسته و خواستار مشارکت همه دستگاه های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره  شد.

یاد آور می شود؛ جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه شبدیز  قرار است از تاریخ 22 لغایت 25 شهریور سال جاری با حضور هنرمندانی از 11 استان کشور در محل مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برگزار گردد.

 

انتهای پیام/پ

جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار