سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایان برای وحدت و انسجام هرچه بیشتر بکوشند

سخنگوی جبهه پیروان گفت: تشکل‌ها باید تمامی اصولگرایان را زیر چتر خود بگیرند و ما برای وحدت و انسجام هرچه بیشتر بکوشیم.

اصولگرایان در ادبیات خود تجدید نظر کنندسید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بازسازی جریان اصولگرا اظهار داشت: اگر قرار باشد که درباره جریان اصولگرایی آسیب شناسی صورت پذیرد لازم است که اشخاصی آشنا به نظریه سازی، گفتمان  و مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی این جریان رو مورد بررسی قرار دهند.


وی با تاکید بر اینکه لازم است که یک کانون متشکل از اندیشمندان اصولگرا تشکیل و برای وحدت و انسجام جناح اصولگرا تدابیری در نظر گرفته شود، بیان کرد: وقتی در یک جناح ساختاری طراحی می‌شود باید جوانب آن نیز در نظر گرفته شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تشکیل تشکل هایی مانند جمنا تاکید کرد: چنین تشکل‌هایی باید به گونه ای باشند که تمامی اصولگرایان را زیر چتر خود بگیرند. اصولگرایان باید برای وحدت و انسجام هرچه بیشتر بکوشند نه این که عده ای محدود از این جناح جبهه ای تشکیل دهند و بدون مشورت با سایر اعضا برای آن شورای مرکزی نیز مشخص کنند.

سجادی با اشاره به آینده روشن جریان اصولگرا در پایان خاطر نشان کرد: جوهره اصولگرایی همان جوهره جمهوری اسلامی است و این جریان برخاسته از متن نظام مقدس جمهوری اسلامی است اما لازم است که اصولگرایان در گفتمان و ادبیات خود تجدید نظر کرده و شیوه مردم پسندی را به کار گیرند.

انتهای پیام/

 

آسیب شناسی در جریان اصولگرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار