سمنان;

پایان هفته پر حادثه در محورهای مواصلاتی استان سمنان

طی تعطیلات پایان هفته ۱۲ فقره سانحه جرحی و فوتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته منتهی به 6 مرداد ماه ۱۲ فقره سانحه جرحی و فوتی در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوست که این حوادث ۱۹ مجروح برجای گذاشت گفت: از این تعداد ۱۰فقره حادثه واژگونی و علت ۹ فقره دیگر را بی‌توجهی به جلو شامل می‌شود.

 

وی با تشریح تنها حادثه فوتی طی دو روز گذشته، افزود: ساعت ۸:۰۵ صبح روز گذشته واژگونی پژو ۴۰۵به علت نقص فنی خودرو در کیلومتر ۲۰محور بیارجمند مرگ در دم زن ۷۰ ساله و مجروح شدن دو سرنشین دیگر را رقم زد.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه سمنان چهارمین استان ازنظر واژگونی خودرو در کشور است، ابراز داشت: اکثر حوادث به دلیل عدم استراحت به‌موقع و کار با موبایل در زمان رانندگی رخ می‌دهد لذا از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای سرنشینان خودرو فراهم کنند.

 

خسروجردی تأکید کرد: خوشبختانه در طی مسیر تهران به مشهد زائرسراهای بسیاری وجود دارد که مسافران به‌راحتی می‌توانند از آن‌ها بهترین خدمات را دریافت کنند لذا به‌محض احساس عدم هوشیاری، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان از خودرو پیاده شده و پس از استراحت با تمرکز کافی به مسیر ادامه دهند.

 

وی افزود: هلال‌احمر و پلیس در جاده‌های استان سمنان مستقر هستند لذا مردم می‌توانند با مراجعه به این دو نهاد مشکلات خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.


انتهای پیام / ه


19 مجروح در حوادثه پایان هفته استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.