سالم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جزئیات افتتاح رسمی شبکه امید اعلام شد/ شمارش معکوس سیما تا روز میلاد امام رضا (ع)

مدیر شبکه امید در آستانه افتتاحیه این شبکه تلویزیونی، از روند اجرای این ویژه برنامه خبر داد.

جزئیات افتتاح رسمی شبکه امید اعلام شد/ شمارش معکوس سیما تا روز میلاد امام رضا (ع)مهدی سالم مدیر شبکه امید در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند برگزاری ویژه برنامه افتتاحیه این شبکه گفت: این شبکه از ساعت 24 روز دوشنبه مورخ نهم مرداد ماه، تا روز میلاد امام رضا (ع) همزمان با افتتاحیه رسمی برنامه‌ای ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: روز جمعه مصادف با میلاد امام رضا (ع) آنتن شبکه روشن می‌شود و برنامه زنده افتتاحیه، در دو بخش استودیویی و میدانی از ساعت 17 تا 20 ادامه پیدا می‌کند. به این صورت که از ساعت 17 تا 18:30 در بخش استودیویی روی آنتن شبکه هستیم و پس از آن به طور رسمی در سالن حجاب با حضور نوجوانان و مخاطبان همیشگی، شبکه امید را افتتاح خواهیم کرد.

مدیر شبکه امید افزود: در واقع افتتاح رسمی شبکه امید را در ساعت 20 با برقراری ارتباط با مشهد مقدس اعلام می‌کنیم. 

سالم در خصوص تفکیک دو شبکه امید و پویا عنوان کرد: از بهمن سال گذشته شبکه پویا و امید به اتفاق هم  به صورت آزمایشی روی آنتن رفتند، اما از نظر نوع برنامه سازی هیچ ارتباطی باهم نداشته و  دو ماهیت متفاوت را پیش می برند.

وی ادامه داد: ما بعد از مجموعه برنامه های نیمرخ در شبکه یک و دو، بیشترین تولید را برای کودکان داشتیم و نوجوانان امروز به سمت فضای سایبری کشیده شده اند. متاسفانه چون آموزش صحیحی هم در این راستا نداریم، باعث ایجاد مشکلات نوجوانان شده است. معاونت سیما دکتر میرباقری نیز نگاه ویژه ای به تولیدات نوجوانان دارند.

سالم در پایان خاطرنشان کرد: مجری دو برنامه استودیویی و سالن حجاب هنوز مشخص نشده و تهیه کنندگی این ویژه برنامه را سید محمد هاشمی اصل بر عهده دارد و همچنین هومن ستوده در بخش استودیویی مدیریت برنامه را در دست گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از افتتاح رسمی شبکه امید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۱:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
ازنظرمن بهترین شبکه برای نوجوان های ایران است
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۱:۰۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
ازنظرمن بهترین شبکه برای نوجوان های ایران است
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۵۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید اگر ممکن هستش شبکه ی امید رو هم در سبزوار رسمی کنید لطفا