جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۷؛

گیتی پسند ایران - چونبوری تایلند / فینال انتقامی گیتی پسند برای ثبت چهارمین قهرمانی ایران

تیم فوتسال گیتی پسند ایران امروز (یکشنبه) در فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به مصاف چونبوری نایلند می‌رود.

گیتی پسند ایران - چنبوری تایلند /کار نشودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۷ از روز پنج شنبه ۲۹ تیرماه در کشور ویتنام آغاز شد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان که فصل گذشته با سرمربیگری رضا لک قهرمان لیگ برتر فوتسال شد به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا حضور دارد.

شاگردان افضل در تیم گیتی پسند در گروه C. رقابت‌ها حضور داشتند و در اولین دیدار خود در مرحله گروهی مقابل تیم شنژن چین با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسیدند و در دومین رقابت تیم اوزاکای ژاپن را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادند.

تیم گیتی پسند ایران توانست با ۲ پیروزی و کسب ۶ امتیاز با اقتدار راهی مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان افضل پس از صعود از مرحله گروهی در مرحله یک چهارم ن‌هایی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا روز پنج شنبه ۵ مردادماه به مصاف بانک بیروت لبنان رفتند و در نهایت تیم گیتی پسند با نتیجه ۲ بر صفر نماینده لبنان را شکست داد.

با صعود گیتی پسند به نیمه نهایی این تیم به مصاف الریان قطر رفت و در مسابقه‌ای نزدیک شاگردان افضل توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ حریف قطری خود را شکست دادندو راهی فینال پنجمین دوره جام باشگاه‌های فوتسال آسیا شدند.

تیم فوتسال گیتی پسند ایران با توجه به پیروزی تیم چونبوری تایلند در مرحله نیمه ن‌هایی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا مقابل تیم تای سون نام ویتنام باید امروز یکشنبه هشتم مردادماه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف چونبوری تایلند برود.

 

دیدار رده‌بندی

تای‌سون‌نام ویتنام - الریان قطر، ساعت ۱۳.۳۰

دیدار نهایی

گیتی‌پسند ایران - چونبوری تایلند، ساعت ۱۶.۳۰

 

انتهای پیام/

 

گیتی پسند در اندیشه تکرار قهرمانی جام باشگاه‌های فوتسال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
مجتبی
۰۲:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
ای ول دارن امیدوارم و به امید خدا قهرمان میشن
آخرین اخبار