اصفهان؛

انجمن سینمای جوان در شهرستان نطنز راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: به‌ زودی دفتر انجمن سینمای جوان در نطنز افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پرویز طاهری در آئین افتتاحیه سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز اظهار کرد: برگزاری تئاتر استانی کوثر در شهرستان نطنز نشان از علاقه مندی و همت والای هنرمندان شهر دارد، جا دارد از شهردار و انجمن هنرهای نمایشی نطنز تقدیر کرد که با کمترین هزینه جشنواره بسیار خوبی را طراحی و امسال سومین سال آن برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مواردی که به‌ زودی در شهرستان راه اندازی می‌شود، دفتر انجمن سینمای جوان است که با افتتاح این دفتر شاهد رشد و توسعه هنر فیلم هم در سطح شهرستان خواهیم بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته و با حمایت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجهیزات راه‌اندازی دو سینما در سطح شهرستان نطنز اعطا و در شهرهای نطنز و بادرود افتتاح و هم اکنون فیلم‌های روز کشور در آن اکران می‌شود.

وی از آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای تجهیز سالن به دستگاه پخش دیجیتال سینما خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورتی که مسؤولان شهرستان‌ها سالنی را برای تأسیس سینما به ما معرفی کنند در اسرع وقت آن را به تجهیزات روز سینمایی مجهز می‌کنیم.

طاهری بیان کرد: بدون شک این جشنواره می‌تواند نقطه عطفی برای شهرستان نطنز باشد که با حضور گروه‌های مختلف تئاتر در شهرستان نطنز و تبادل تجربیات شاهد توسعه همه جانبه این هنر در شهرستان نطنز باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.