رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان:

هیات ورزشی دلفان تجهیز شود/ جذب اعتبار برای تعمیر استخر نورآباد

یوسفی، از جذب اعتبار برای تعمیر استخر نورآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مسلم رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان با اشاره به مسائل و مشکلات هیأت های ورزشی و وضعیت سالن های شهرستان گفت: امسال با تعاملی که با استان داشتیم اعتباراتی را در این زمینه مدنظر قرار داده ایم و قصد داریم هیات های فعال ورزشی را تجهیز کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان افزود: مسائل مرتبط با ورزش و رفع همه آنها پیگیری مجدانه ای می طلبد که در این چند ماهه ی اخیر کارهای اجرایی مناسب و در خوری از طرف مسئولین انجام شده است و پیگیر اجرای دیگر وعده های مسئولین هستیم.

جذب اعتبار برای تعمیر استخر نورآباد

یوسفی، رئیس اداره ورزش و جوانان دلفان با بیان اینکه متأسفانه ساختار استخر شهید چمران غیراصولی بنا شده است و هر ساله به مشکلات آن افزوده می شود گفت: امسال خوشبختانه در بحث توزیع اعتبارات در کمیته برنامه ریزی شهرستان با رایزنی هایی که با فرماندار محترم صورت گرفت و حمایت ایشان در مرتفع شدن مشکلات ورزشی شهرستان جهت تعمیرات استخر توانستیم اعتباراتی را در این خصوص مد نظر قرار دهیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان دلفان با بیان اینکه اصولا سالن های ورزشی در فصل زمستان به علت عدم سیستم گرمایشی مناسب بهره برداری لازم را نداشتند، گفت:خوشبختانه پارسال توانستیم با اعتبارات اندک و مدیریت مناسب همه سالن ها را به سیستم گرماتاب مجهز کنیم.

یوسفی با ذکر اینکه امسال درصدد تجهیز و بهره برداری از سالن زورخانه شهرستان و سالن رزمی برخوردار هستیم بیان داشت: مسائل مرتبط با ورزش شهرستان همت همه مسئولین را می طلبد که ان شاالله در بحث خوابگاه ورزشی و احداث سالن ورزشی بانوان و طرح های نیمه تمام شهرستان ، دولت محترم و پیگیری های نماینده محترم شهرستان بتواند یاری کننده ورزشکاران خوب شهرستان باشد.

انتهای پیام/ د

استخر نورآباد نیاز به تعمیر دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار