صادق خان: نمی‌دانم ترامپ و پسرش چه مشکلی با من دارند؛ ما دیگر بچه مدرسه‌ای نیستیم!

شهردار مسلمان لندن از رئیس‌جمهور آمریکا و پسرش خواست، از حملات لفظی خود علیه او دست بکشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «صادق خان»، شهردار مسلمان لندن در مصاحبه با روزنامه گاردین به حملات لفظی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و پسرش «دونالد ترامپ جونیور» علیه خود اشاره کرد و گفت: «من نمی دانم آنها چه مشکلی با من دارند. من نمی خواهم زیاد وارد اینگونه مسائل شوم؛ زیرا سعی دارم تمام وقتم را برای کارم صرف کنم. اما نمی‌دانم او (دونالد ترامپ) و پسرش چه مشکلی با من دارند و چرا علیه من توییت می‌کنند. ما دیگر بچه مدرسه‌ای نیستیم. هر چه باشد او رئیس جمهور آمریکاست.»

اما زمانی که از وی پرسش شد آیا ممکن است دونالد ترامپ بخاطر مسلمان بودن شما با شما مشکل داشته باشد، وی گفت: «خب اگر اینطور است، او بیشتر شخصیت خودش را نشان می دهد. ببینید، یک نفر می تواند در عین حال هم آمریکایی یا انگلیسی و هم مسلمان باشد و اگر هر کس فکر کند که چنین چیزی ممکن نیست، من نمی توانم او را درک کنم؛ بخصوص درباره افرادی که جایگاه‌های مهمی دارند.»

دونالد ترامپ و صادق خان تاکنون چندین بار در گذشته با یکدیگر درگیری‌های لفظی داشته‌اند. رئیس جمهور آمریکا پیشتر از صادق خان بخاطر عملکرد ضعیفش در مواجهه با حملات تروریستی انگلیس انتقاد کرده است. ترامپ در واکنش به حملات تروریستی ماه ژوئن در انگلیس در حساب توییتر خود نوشت: «دست کم 7 نفر کشته و 48 نفر مجروح شدند و شهردار لندن می گوید دلیلی ندارد نگران باشیم.»

به دنبال این پیام توییتری ترامپ، سخنگوی شهردار لندن اعلام کرد: «صادق خان کارهایی مهم تر از واکنش نشان دادن به اظهارات دونالد ترامپ را دارد.»

صادق خان که یکی از مخالفان سرسخت فرمان ضدمهاجرتی دونالد ترامپ است، پیشتر خواستار لغو سفر آتی رئیس جمهور آمریکا به انگلیس شده است.


انتهای پیام/

انتقاد شهردار لندن از توییت‌های ادامه‌دار ترامپ علیه او

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار