یاسوج؛

امکان بهره‌مندی زوج‌های جوان از وام مسکن

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: زوج‌های جوان استان در صورت سپرده گذاری در این بانک می‌توانند از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مهدی آل وردی  با اشاره به برنامه ‌ریزی بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد برای خانه دار شدن زوج‌های جوان استان، اظهار داشت: با افتتاح حساب صندوق مسکن «یکم» و سپرده گذاری در این حساب امکان استفاده زوج‌های جوان از تسهیلات ارزان قیمت خرید یا ساخت مسکن به میزان یک میلیارد و 200 میلیون ریال در یاسوج و 800 میلیون ریال در سایر شهرهای استان وجود دارد.

وی افزود که چنانچه زوج‌های جوان کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات 200 میلیون ریالی ازدواج خود را در حساب صندوق مسکن «یکم» سپرده گذاری کنند پس از سه سال می‌توانند این تسهیلات ارزان قیمت را دریافت کنند.

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد نرخ این تسهیلات را 9.5 درصد و در بافت‌های فرسوده هشت درصد و مدت زمان بازپرداخت آن را نیز 12 سال اعلام کرد.

آل وردی بیان کرد: بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد مشارکت فعالانه‌ای در طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در این استان دارد.

وی عنوان کرد که تمامی متقاضیان در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج از بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت آن به شعبه‌های 11 گانه معرفی شدند.

آل وردی ابراز داشت: بر اساس تصمیم دولت یازدهم و دستور مدیران ارشد بانک مسکن کشور مبنی بر مشارکت هر چه بیشتر در طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج روز گذشته تمامی متقاضیان این تسهیلات در کهگیلویه و بویراحمد تعیین شعبه شدند.

وی گفت که بر اساس برنامه ‌ریزی انجام شده متقاضیان در صف انتظار کهگیلویه و بویراحمد در صورت مراجعه به شعبه و تکمیل مدارک در سریعترین زمان ممکن تسهیلات ازدواج خود را دریافت می‌کنند.

آل وردی اظهار داشت: مهلت پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد به زوج‌های جوان این استان محدود بوده و احتمال جایگزینی متقاضیان جدید وجود دارد.

وی افزود: افرادی که در صف انتظار دریافت تسهیلات ازدواج هستند هر چه سریعتر برای تکمیل مدارک به شعبه‌های معرفی شده مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به زوج های جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.