دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه

مالباختگان پرونده گلیم و گبه در سامانه ثنا ثبت نام کنند

مالباختگان پرونده موسوم به گلیم و گبه چنانچه تاکنون در سامانه ثنا ثبت نام نکرده اند در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه گفت: مالباختگان پرونده گلیم و گبه با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مبادرت به ثبت نام نمایند، زیرا پیگیری موضوع شکوائیه در تمامی مراحل رسیدگی مستلزم اقدام موصوف است.

صادقی در مورد کمبودهایی که در سطح شهر و به ویژه در هسته مرکزی و خیابان های منتهی به آن در زمینه تأمین پارکینگ یا توقفگاه های موقت در حاشیه خیابان ها مشاهده می‌شود اعلام کرد: قرق کردن معبر و جلوی مغازه ها در خیابان‌هایی که فاقد تابلو پارک ممنوع است به انحاء مختلف توسط برخی از کسبه استفاده اختصاصی و تصرف من غیر حق و منافی حقوق عمومی در معبر تلقی می شود.


وی ادامه داد:شایسته است از آنجا که موضوع مذکور زمینه  بروز تشنج و گاها درگیری و مشاجره و وقوع جرم را نوعا" فراهم می کند انتظار دارد کسبه محترم قانون‌مدار حقوق عموم شهروندان را در این بخش بر منافع شخصی و رونق در کسب و کار خود ترجیح دهند.


دادستان کرمانشاه تأکید کرد :اتاق اصناف، اجراییات ،شهرداری و راهنمایی و رانندگی تحت نظر معاون دادستان، موضوع مذکور را در سطح شهر هرچه زودتر ساماندهی نمایند.

انتهای پیام/ز

قرق کردن معبر توسط مغازه ها ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار