کرمان؛

پیش بینی وزش توفان شدید برای مناطق شمالی و شرقی کرمان

کارشناس هواشناسی کرمان گفت: برای 2 روز آینده ناپایداری جوی به شکل بارش باران ظاهر شده و برای مناطق شمالی و شرقی وزش توفان شدید شن پیش بینی می شود.

پیش بینی وزش توفان شدید برای مناطق شمالی و شرقی کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  مریم سلاجقه کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای 2 روز آینده وزش باد شدید و توفان شن در مناطق شرقی و شمالی استان کرمان پیش بینی می شود که گرد و خاک و کاهش دید را به همراه خواهد داشت.


وی تصریح کرد: وزش باد شدید در مناطق شرق استان و محورهای مواصلاتی این منطقه موجب بروز توفان شن و کاهش شدید دید خواهد شد که لازم است مردم نکات ایمنی را مد نظر قرار دهند.


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان همچنین توصیه کرد: سالمندان، کودکان، بیماران قلبی و ریوی بخصوص در مناطق شرقی استان کرمان از تردد در محیط باز خودداری کنند.


وی گفت: برای مناطق جنوب شرق استان کرمان نیز در روز آینده بارش رگباری و پراکنده پیش بینی می شود و آبگرفتگی معابر نیز در این مناطق دور از انتظار نیست.


مناطق شرقی استان کرمان از مناطق مستعد وزش باد شدید و توفان شن است، بخصوص در زمان بادهای 120 روزه سیستان وزش باد و توفان شن در این مناطق شدت می گیرد.

 

انتهای پیام/س

پیش بینی وزش توفان شدید برای مناطق شمالی و شرقی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار