تبریز؛

تیم فناوری اتریشی در تبریز حضور می‌یابد

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی از حضور تیم فناوری اتریشی در اواخر هفته جاری در شهر تبریز به منظور نهایی‌شدن پروژه توسعه نظام نوآوری در منطقه ویژه ربع رشیدی خبر داد.

تیم فناوری اتریشی در تبریز حضور می‌یابدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علی جهانگیری در جمع دبیران شبکه های فناوری استان اظهار کرد: اواخر این هفته میزبان گروه نوآوری موسسه فناوری (AIT) اتریش، مدیران ارشد شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری و انجمن مدیریت خدمات فناوری در تبریز هستیم.

وی ادامه داد: سفر این هیات فناوری به استان به منظور آغاز اجرای پروژه توسعه نظام نوآوری در منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی انجام می‌گیرد.

جهانگیری با اشاره به پتانسیل‌های برجسته شبکه قطعه‌سازی در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با ارتباطات فناورانه‌ای که بین اتریش و ایران در این رابطه شکل گرفته است امیدواریم بتوانیم با نتیجه مناسب این تجربه را به کل کشور تسری دهیم.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، با اشاره به ضرورت فعالیت منسجم تر شبکه‌های فناوری در استان خاطرنشان کرد: انتظار ما از دبیران شبکه‌ها فعالیت با برنامه مشخص و منسجم است از این رو باید تمامی مسئولان امر با دقت بیشتر فعالیت شبکه‌ها را مد نظر داشته باشند. 

انتهای پیام/خ

حضور تیم فناوری اتریشی  درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار