جمشید هاشم پور به «هایلایت» پیوست

جمشید هاشم‌پور در نود و نهمین فیلم خود با اصغر نعیمی در فیلم «هایلایت» همکاری می‌کند.

جمشید هاشم پور و سام قریبیان به «هایلایت» پیوستندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فهرست بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور، در حال تکمیل است.

بعد از پژمان بازغی و الهه حصاری، به تازگی چهره نام آشنای سینمای ایران؛ جمشید هاشم پور به این فیلم سینمایی، اضافه شده است.

هاشم پور این روزها فیلم های «دارکوب»، «انزوا» و «ملی و راه های نرفته اش» را در نوبت اکران دارد.

علاوه بر جمشید هاشم پور، سام قریبیان نیز به لیست بازیگران این سینمایی اضافه شده است.

قریبیان علاوه بر بازی در فیلم هایی چون «خط ویژه»، «گناهکاران»، «لاله»، «قانون» و...، کارگردانی سریال «عالیجناب» را نیز به عهده دارد.

سینمایی «هایلایت» به نویسندگی اصغر نعیمی، درامی عاشقانه و متفاوت را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند و ظرف چند روز آینده لیست بازیگران و عوامل آن نیز نهایی می شود.

اصغر نعیمی تا کنون ساخت فیلم هایی چون «بی‌وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» را در کارنامه کاری خود دارد و ساسان سالور نیز پیش این کار فیلم های «تمشک» ،«آمين خواهيم گفت» و «بدرود بغداد» را تهیه کرده است.

برخی از عوامل سینمایی «هایلات» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: اصغر نعیمی، تهیه کننده: ساسان سالور، دستیار کارگردان: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، صدابردار: محمد شاهوردی.

 

انتهای پیام/

 

ظهور بازیگر پیشکسوت سینما در فیلمی جدید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار