اهواز؛

9 عنوان برتر کشوری از آن هنرمندان خوزستانی

نمایندگان خوزستان در جشنواره تئاتر مرصاد با کسب 9 عنوان درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد از 5 مرداد ۹۶ در اسلام آباد غرب استان کرمانشاه جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد آغاز شده بود که 8 مرداد به پایان رسید.


در پایان گروه تئاتر بامداد بهبهان با نمایش «زیر باران از تو می‌خوانم» به کارگردانی حسین قنوات‌امانی موفق شد جایزه اول نمایشنامه‌نویسی توسط آرش منصوری، جایزه اول طراحی نور توسط پیروز نامیر، جایزه دوم کارگردانی و جایزه دوم طراحی صحنه توسط حسین قنوات‌امانی، جایزه دوم بازیگری زن توسط زهرا ملاشاهی و جایزه دوم بازیگری مرد توسط مازیار شیرازی را از آن خود کند. همچنین از این گروه نمایشی برای اجرا در خانه نمایش تهران دعوت به عمل آمد.


گروه تئاتر "طلوع" اندیمشک که با نمایش ادوارد به کارگردانی امین پورمند در این جشنواره شرکت کرده بود نیز در 3 بخش عناوین برتر را کسب کرد که طی آن‌ رویا نصیری موفق شد رتبه سوم را در بخش بازیگری و نیز طراحی صحنه از آن خود کند و از امین پورمند هم در بخش کارگردانی قدردانی ویژه شد.

در این جشنواره ۴۰ اثر از هنرمندان 7 استان کردستان، لرستان، همدان، ایلام ، خوزستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه با یکدیگر رقابت کردند.


انتهای پیام/و


درخشش هنرمندان خوزستانی در جشنواره مرصاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.