کرمانشاه؛

نشان ملی مرغوبیت فرصتی برای توسعه صنایع دستی استان

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه گفت: کسب نشان ملی صنایع دستی، گامی بلند در جهت توسعه و ارتقاء جایگاه هنری استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پروانه حیدری معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه در کارگاه آموزشی ارزیابی محصولات صنایع دستی جهت دریافت نشان ملی گفت: ایجاد انگیزه ای برای تلاش آگاهانه در جهت حفظ، توسعه و احیای هنرهای سنتی استان و فرصت جدید برای عرضه و معرفی بیشتر تولیدات صنایع دستی استان به اقشار مختلف جامعه  از اهداف این کارگاه بود.


وی در این کارگاه توضیحات لازم در خصوص شرایط شرکت کنندگان و شرایط آثار برای ارائه در داوری نشان ملی مرغوبیت و  محصولات مورد ارزیابی و رفع نواقص و نکات مهم  را توضیح داد.


حیدری با بیان اینکه  این آثار باید از صنایع دستی بومی استان و با استفاده از مواد طبیعی در تولید تهیه شده باشد گفت: آثار باید قابلیت برگشت پذیری به طبیعت را داشته و نوآوری در فرآیند تولید و طراحی آنها لحاظ شده باشد.


قابلیت بازاریابی ازحیث فروش مناسب، بسته بندی، طراحی، خلاقیت در اثر، مهارت بالا در تولید اثر، توجه به کیفیت آثار در هر یک از زمینه های طراحی اثر و مواد اولیه بکار رفته و اجرای اثر از دیگر شاخصه های این تولیدات بود که معاون صنایع دستی استان به آنها اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ز

آشنایی صنعتگران با نشان ملی صنایع دستی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار