قم؛

رکودفرصتی برای بروزرسانی واحدهای صنعتی

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان :نوآوری درتولیدات سبب می شود واحدهای تولیدی توان بالای رقابت وکاهش هزینه تولیدراداشته باشند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان ازقم ؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از شکست رکورد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در ۴ ماهه امسال خبر داد و گفت: در ۴ ماهه امسال رکورد ۲۰ ساله واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان شکست و بیش از ۱۷۰ هکتار زمین در شهرک‌ها به متقاضیان واگذار شد.

طیبی‌نژاد در ادامه  به اقدامات و عملکرد مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان در بهبود وضع اشتغال و تولید اشاره کرد و گفت: ایجاد اشتغال کار یکی دو روز نیست، در شرایطی که رکود مثل آفتی به دست و پای اقتصاد تنیده زمان لازم است تا با آن مواجه شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه رکود فرصت خوبی برای به‌روز رسانی واحدهای صنعتی است افزود: دوران رکود فرصتی در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهد تا از این طریق با بازتوانی خود را برای دوران رونق احیا کنند.

به گفته وی، توجه به سطح تقاضا، نیازسنجی مشتریان، به‌روز رسانی و نوآوری در تولیدات سبب می‌شود تا واحدهای تولیدی در دوران رونق توان بالای رقابت و کاهش هزینه تولید را داشته باشند.

طیبی‌نژاد ادامه داد: یکی از اقدامات موثر در حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان تخفیف در واگذاری زمین، کنترل قیمت عرضه زمین در شهرک‌ها و توجه به طرح‌های با پیشرفت بالای 60 درصد بوده است، علاوه بر این تزریق تسهیلات رونق تولید نیز کمک کرد تا چرخ سنگین تولید که از حرکت ایستاده بود به جریان بیفتد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از شکست رکورد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در 4 ماهه امسال خبر داد و گفت: در 4 ماهه امسال رکورد 20 ساله واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان شکست و بیش از 170 هکتار زمین در شهرک‌های استان به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام/ح

شکست رکودواگذاری زمین درشهرک های صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار