شیراز؛

دستگیری بیش از ۷۰ خرده فروش و متهم/کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم تریاک/توقیف قاچاق میلیاردی

خبر‌های پلیس فارس در روز دوشنبه ۹ مردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملک زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران ضمن دستگیری ۵۳ نفر مظنون، ۲۲ خرده فروش مواد مخدر و ۱۴ نفر معتاد، در بازرسی از محل پاتوق آن‌ها ۸ کیلو و ۸۵۵ گرم انواع مواد مخدر، کشف کنند.

وی افزود: از دیگر نتایج این طرح، دستگیری ۱۶ سارق متواری و کشف ۵ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز بیان کرد: متهمان به همراه اموال کشف شده تحویل مقام قضائی شدند.

زانتیا با ۱۵۵ کیلو تریاک توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف ۱۵۵ کیلوگرم تریاک در فارس خبر داد.

سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند افرادی قصد دارند با استفاده از ۲ دستگاه پژو پارس و زانتیا مقادیری مواد مخدر را از بندرعباس به سمت شیراز انتقال دهند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک دستگاه زانتیا را در محور جهرم - شیراز شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۵۵ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

تولایی افزود: در این رابطه ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه پژو پارس که اسکورت محموله بود را توقیف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کالای قاچاق در خنج به مقصد نرسید

فرمانده نیروی انتظامی خنج از کشف کالای قاچاق با ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال خبر داد.
سرهنگ کرامت کریمی فرمانده نیروی انتظامی خنج گفت: ماموران انتظامی شهرستان خنج هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور عسلویه - خنج به چهار دستگاه خودرو مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۳ هزار کیلوگرم برنج و پانزده هزار و ۲۹۲ قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار