مدیر کل ورزش و جوانان استان؛

تیم ملی والیبال ایران ۱۴ مرداد ماه وارد اردبیل می‌شود / مبلغ بلیط تعیین شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تیم ملی والیبال برای شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال ۱۴ مرداد ماه وارد اردبیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه شورای عالی ورزش قهرمانی و همگانی استان اردبیل افزود:‌ اردبیل 19 مرداد ماه میزبان مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال است که تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال 14 مرداد ماه وارد اردبیل می‌شود و تمهیدات لازم برای اسکان و محل تمرین تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی 19 تا 23 مرداد ماه در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار می‌شود، افزود: در این رقابت‌ها 5 تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان با هم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: اسکان تیم ملی والیبال در هتل لاله در نظر گرفته شده و نیز تمهیدات لازم در ارتباط با اسکان عوامل برگزاری والیبال انتخابی جام جهانی در هتل قهوه‌سویی و هتل شورابیل اردبیل انجام داده شده است که در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

بهتاج تصریح کرد: براساس تصمیم‌گیری‌های انجام یافته مسابقات انتخابی والیبال جام جهانی به صورت فروش بلیط در نظر گرفته شده و مبلغ بلیط نیز 15 تا 20 هزار تومان است و این فروش از 16مرداد شروع خواهد شد.

وی افزود :حضور بانوان نیز بستگی به نظر شورای تامین دارد که در صورت موافقت خانواده ورزشکاران در این مسابقات حضور می‌یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد:سالن رضازاده 5 هزار و 480صندلی دارد که برای 4 هزار صندلی بلیط فروشی انجام می شود.

بهتاج اظهار کرد: ناظران فدارسیون نیز از مراکز اقامتی تمرین و محل مسابقات بازدید کردند که بعد از بازدید رضایت همه‌جانبه‌ای از امکانات ورزشی و ورزشگاه اردبیل داشتند.

وی افزود:تیم‌های منتخب این مسابقات از تاریخ 19 شهریورماه سال آینده در رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان که به میزبانی 2 کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد، حضور پیدا می‌کنند.

 

انتهای پیام/ح

مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.