اردبیل؛

اردبیل میزبان مسابقات والیبال جام جهانی

استان اردبیل آمادگی کامل برای میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی و مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل در جلسه شورای عالی ورزش قهرمان و همگانی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای میزبانی مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی در اردبیل انجام شده است و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و انتظار می‌رود هر دو تیم از میربانی مسابقات والیبال جام جهانی موفق بیرون آیند.

وی با اشاره به این که بعد از برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا با چند فدراسیون دیگر رایزنی برای میزبانی مسابقات انجام شده است، افزود: اردوی تیم ملی قایقرانی در گیلارلوی گرمی انجام شده که نشان از شایستگی اردبیل در میزبانی و برگزاری اردوهای تیم ملی دارد.

استاندار اردبیل گفت:  در حال حاضر ورزشگاه رضازاده اردبیل به طور ویژه تجهیز شده که این یک ظرفیت بزرگ برای استان اردبیل است که بتواند مسابقات بین‌المللی را در این ورزشگاه برگزار کند.

خدابخش از برنامه‌ریزی برای حضور بانوان در مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی با نظر شورای تامین خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود در مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی از استان‌های کشور و حتی کشورهای خارجی تماشاگران زیادی حضور یابند که این یک امتیاز بزرگ برای منطقه است.

 

انتهای پیام/ع

میزبانی مسابقات والیبال جام جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.