دوستی در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

کار فرهنگی نیازمند روحیه انقلابی است

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در فعالیت ها و کارهای فرهنگی نیازمند روحیه انقلابی هستیم، اما به نظر می رسد برنامه‌ای برای آن نداریم.

کار فرهنگی نیازمند روحیه انقلابی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در سیصد و شصت و پنجمین جلسه علنی که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در شهر تهران اقدامات فرهنگی و ساخت و سازهای خوبی انجام شده است و توسعه مراکز فرهنگی آمار بالایی دارد که قابل تقدیر است.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان دغدغه زیادی در رابطه با مسایل فرهنگی داشتند و تاکید کردند که سکان کار در دست افراد دارای کار و فکر باشد و از شورای پنجم شهر تهران هم درخواست دارم تا از این مراکز فرهنگی ایجاد شده در تهران استفاده مناسب داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در انجام کارهای فرهنگی نیاز به روحیه انقلابی داریم، گفت: به نظر می رسد در این زمینه مشکل داریم و برنامه ای نداریم شاید وظیفه شهرداری هم نباشد.

دوستی تاکید کرد: بنده معتقد هستم در زمینه فرهنگی نیازمند تلاش وافر هستیم، زیرا دشمنان ما در بحث فرهنگی کوتاه نمی آیند و روی فضای مجازی کارهای زیادی کرده اند و ما هم باید فکری کنیم که از اماکن فرهنگی ایجاد شده برای معرفی انقلاب و اسلام ناب محمدی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا یو نس ز ا د ه حقیقی
۱۳:۴۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
سلام با تقدیم عرض ادب واحترام من گفته جناب آقای اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران و شهرسازی شهرتهران راکه فرموده اند(کارفرهنگی نیازمندروحیه انقلابی است)راتحسین می کنم و به ایشان آفرین می گویم.زیرا انقلاب شکوهمنداسلامی ایران با فرهنگ اصیل اسلامی پیش رفته است وبحمدلله همچنان تاظهورمهدی(عج) هم بافرهنگ به پیش خواهدرفت.حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند(به فرهنگ غنی اسلامی تکیه کنیدومطمئن باشیدکه پیروزی ازآن شماست..
آخرین اخبار