مراسم ویژه روز خبرنگار در بوشهر با سخنرانی ضرغامی برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر و دبیر ستاد بزرگداشت روز خبرنگار از برگزاری مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور سید عزت الله ضرغامی خبر داد.

مراسم ویژه روز خبرنگار در بوشهر با سخنرانی ضرغامی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نجفی صبح سه‌شنبه در نشست ستاد بزرگداشت روز خبرنگار گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز خبرنگار با حضور مهندس ضرغامی رئیس سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با استقبال تمامی فعالان سختکوش حوزه رسانه، شاهد برگزاری مراسمی متفاوت به مناسبت روز خبرنگار در استان باشیم.

دبیر ستاد بزرگداشت روز خبرنگار در استان بوشهر با اشاره به مجاهدت های ارزنده شهدا و ایثارگران حوزه رسانه، اظهار داشت: بزرگداشت روز خبرنگار که همزمان با شهادت شهید صارمی برگزار می‌شود، بهانه‌ای برای یادآوری وظایف اصحاب رسانه و تجدید میثاق با آرمان های شهدای این عرصه را فراهم می آورد که امیدواریم همه بتوانیم از این فرصت به خوبی بهره ببریم.

نجفی گفت: هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت در روز سه شنبه ۱۷ مردادماه با حضور مهندس ضرغامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با اعضای ستاد صورت پذیرفته و نشست‌های مربوطه برای برگزاری همایشی در شأن عزیزان رسانه برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر رسانه، دیدار با پیشکسوتان و نخبگان، حضور در دفاتر رسانه ها، آغاز به کار دوره های آموزشی، آغاز نام نویسی اردوی راهیان نور شمال غرب کشور بخشی از برنامه های این ستاد برای بزرگداشت روز خبرنگار خواهد بود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.