کرمان؛

4 كشته در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته

رئيس پليس راه شمال استان گفت: وقوع 2حادثه منجر به فوت در محور های استان سبب جان باختن 4 نفر ومجروحیت یک تن دیگر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  سرهنگ يوسف نجفی گفت: با توجه به حجم بالای عبور و مرور در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان در 24 ساعت گذشته متاسفانه بر اثر بی احتياطی برخی از رانندگان 2 تصادف منجر به فوت در سطح جاده ها و معابر برون شهری استان به وقوع پيوست.
وی گفت: در يكي از اين حوادث كه در کيلومتر 89 محور باغین- نگار رخ داد يك دستگاه کامیون به علت تخطی از سرعت مطمئنه از مسیر خود منحرف و در نهایت واژگون شده است.
نجفی يادآورشد: در اين حادثه دو سرنشین 43 ساله و35 ساله کامیون در دم جان خود را از دست داده اند و راننده که مردی حدودا 32 ساله بوده به شدت مجروح وروانه بیمارستان شده است.
وی به تصادفی ديگر كه در محور ریگان -ایرانشهر به وقوع پيوست نيز اشاره كرد و گفت: دراين حادثه،يک دستگاه کامیون به علت خستگی وخواب آلودگی راننده از مسیر خود منحرف و در نهایت واژگون شده است.
وی افزود: در اين حادثه راننده کامیون به همراه سرنشین جان خود را از دست داده اند.
رئيس پليس راه شمال استان در پايان به رانندگان توصيه كرد: ضمن رعایت سرعت مطمئنه وپرهیز از هر گونه عجله وشتاب در مقابل خستگی وخواب آلودگی هیچ وقت مقاومت نکنندوبعد از هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت نمایند که شاهد اینگونه حوادث رانندگی در جاده ها نباشیم.
انتهای پیام/ی

4 كشته در حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار