معاون سیاسی فرماندار بروجرد:

عطاری‌های بدون مجوز بروجرد پلمب می‌شوند/ بازرسی و شناسایی ۹۴ عطاری در سال جاری

معاون سیاسی فرماندار بروجرد گفت: عطاری‌های بدون مجوز کسب با ارگان‌های مربوطه شناسایی و پلمب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احمد گودرزیان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: عطاری‌های بدون مجوز کسب با همکاری نیروی انتظامی شهرستان، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت بروجرد شناسایی و پلمب می‌شوند.

 معاون سیاسی فرماندار بروجرد، روز سه شنبه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز که در فرمانداری بروجرد برگزار شد گفت: رشد قارچ گونه عطاری‌ها در شهر بروجرد مشکلات و معضلات بسیاری را به بار آورده است بر این اساس باید سریع در این راستا تصمیم جدی اتخاذ شود.

وی افزود: عطاری‌های بسیاری در شهر بروجرد فعالیت دارند که اقدام به فروش دارو‌های گیاهی و شیمیایی غیرمجاز می کند که این مهم باید سریع بررسی شود.

گودرزیان اضافه کرد: وجود عطاری‌های غیرمجاز باعث شده سلامت شهروندان به مخاطره بیافتد بر این اساس نیازاست که آمار واقعی این واحد‌ها در سطح بروجرد تهیه و تصمیمات جدی و مشخصی در این راستا اتخاذ شود.

بازرسی و شناسایی ۹۴ عطاری در سال جاری

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۴ عطاری شناسایی و بازرسی شده اند.

رازانی افزود: ازابتدای سال جاری تعداد ۲۰ مورد اقلام دارویی به واحد بهداشت محیط ارجاع شده که بعد از بررسی دارو‌ها نظریه به واحد ارجاع دهنده اعلام شده است.


به گفته وی از ابتدای سال جاری تعداد ۶۵۰ لیترالکل غیرمجاز با طعم‌های مختلف از عطاری‌ها کشف و ضبط شده است.

مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: همچنین در این مدت تعداد ۵۸۳ مورد اقلام بهداشتی، غذایی و دارویی قاچاق توسط بهداشت محیط شناسایی و از سطح اصناف بروجرد جمع آوری شده است.

وی در ادامه گفت: بسیاری از آگهی‌های تبلیغاتی که در کانال‌های تلگرامی برای جوان سازی، کاهش وزن و افزایش وزن عرضه می‌شود غیراستاندارد و خطرناک می‌باشد که باید برای جلوگیری از این موضوع به مردم آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ د

عطاری‌های بدون مجوز شهر بروجرد پلمپ می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار