قزوین ؛

افزایش انهدام باندهای مواد مخدر

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت : انهدام باندهای مواد مخدر در چهار ماهه اول امسال 22 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سرهنگ بیژن خدایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود : این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.
سرهنگ خدایی اضافه کرد : در  ۲۰۴ طرح مبارزه با مواد مخدر  چهار صد و 55  کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و هزار و 460 نفر هم در این زمینه دستگیر شده اند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، از اجرای طرح مباره با خرده‌فروشان مواد مخدر در طرح های محله محور هم خبر داد و گفت : این طرح تا پاکسازی محله های آلوده ادامه خواهد داشت.
شاهرخی معاون سیاسی ، امنیتی  استاندار هم در این جلسه از ضرورت اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر سخن گفت و افزود:  باید برای مبارزه با مواد مخدر در کنار دستگاه های دولتی و خصوصی از انجمن های مردم نهاد هم کمک گرفت.
شاهرخی به جمع آوری معتادان متجاهر هم اشاره کرد و افزود : متعادان متجاهر در معرض دید عموم ، دستگیر و به  کمپ های ترک اعتیاد منتقل می شوند.
معاون استاندار اضافه کرد : شرایط و میزان ابتلا به مواد مخدر در استان قزوین نسبت به استان های دیگر مطلوب و پایین تر است و بر اساس نرخ اعلام شده در حال حاضر 50 درصد زیر نرخ ابتلا قرار داریم.
محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم گفت  : مواد مخدر یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی که  پیشگیری آن  نیازمند تلاش همگانی است.
محمدی با بیان اینکه ده درصد بودجه فرهنگی دستگاها باید  برای مبارزه با مواد مخدر هزینه شود افزود:  باید در این زمینه از ظرفیت شهرداریهای  بیشتر استفاده کرد.
انتهای پیام/.


افزایش 22 درصد انهدام باندهای مواد مخدر در استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.