بندرعباس؛

راه اندازی دو مرکز فنی و حرفه ای روستایی در قشم

دو مرکز آموزش روستایی فنی و حرفه ای در قشم راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محسن ناصری رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قشم گفت: این دو مرکز در حوزه های برق، تاسیسات، خیاطی و پرورش قارچ در روستاهای طبل و رمکان است.
وی افزود: براساس تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای کشور با سازمان منطقه آزاد قشم، با معرفی نیروهای مورد نیاز واحدهای مختلف اقتصادی و تجهیز کارگاه ها ، دوره های آموزشی علمی و عملی ویژه نیروهای کار برگزار می شود.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قشم گفت: اکنون یک مرکز آموزش روستائی در بخش شهاب جزیره قشم با هدف ارائه خدمات در چند بخش صنعتی دایر شده است.
محسن ناصری افزود: پارسال هشتصد و چهل و نه نفر با معرفی اداره کار سازمان منطقه آزاد قشم در بیست رشته مهارتی به صورت رایگان آموزش دیدند.
وی گفت:پارسال صد و سی و چهار هزار نفر ساعت آموزش در بیست و یک رشته، در مرکز فنی و حرفه ای و 57 هزار و 700 نفر ساعت آموزش هم در 9 رشته در دوازده آموزشگاه آزاد قشم به داوطلبان ارائه شده است.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان قشم گفت: به کارورزان در مدت زمان آموزش چهار تا شش ماه ، بین 350 تا 400 هزار تومان پرداخت می شود.
نیروهای آموزش دیده این مرکز در سامانه اشتغال یا (رصد) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف معرفی به واحدهای صنعتی ثبت نام می شوند.
انتهای پیام/ر

کارآفرینی با آموزش در مراکز فنی و حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار